Se maksoi kiinalaisen aluksen kapteenille, että tämä ohjaisi laivansa...
HAHAHAHAHAhahahaha!
Usa tilasi putkivaurion
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
USA hyty kaasun hinnan noususta!
- Anonyymi
Obama ja Biden uhkasivat jo Merkeliä putken räjäyttämisellä . Suomen eristäminen Euroopasta energiansaannissa ja USA LNG-tuonnin varaan on valmistelua Suomi-banaanivaltion Pohjolan taisitelurintaman . USA:n suosikille, Stubbille, joka tunnetaan karjala-haaveistaan, on jo toimitettu suunnitelmia koillisrintaman avaamisprovokaatioista.
- Anonyymi
Sekin on mahdollista, että jenkkien toimesta on saatu näyttämään venäläiset syyllisiksi.
Heillähän on siitä pelistä vahvaa kokemusta ympäri maailmaa, "elämää pinnan alla"?- Anonyymi
USA ON TODELLAKIN MAAILMAN SUURIN ROISTOVALTIO, USA ei tunne mitään sääliä ainoastaan rahan ,ja meidänkin nilikit aikoo antaa tämän terroristi valtion haltuun maatamme harjoitteluun ,voi PERKELEEN USA HELEVETTIIN maastamme
- Anonyymi
Eikös edellinen kaasuputkiräjäytys olot Usan bonsoroima,ollaan hiljaa?
- Anonyymi
Minulla on varma tieto, että taustalla lankoja veteli Teiskon Martat.
- Anonyymi
Suomenlahden sabotaasit ovat venäläisten tekemiä tai kiinalaiskapteenilta ostamia.
- Anonyymi
Kyllä jenkeissä ollaan mielissään jos olis totta,tulis lisää persiin nuolijoita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358