Minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole kiva kun kehitysvamma alan ohjaajat kysyy miten minulla voi olla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena selkeä luku ääni ja miten voin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ymmärtää joitakin abstrakti sanoja.
Näin kysyy kehitysvamma puolella työntekijät ja ne jotka opiskelee kehitysvamma alan ohjaajaksi.
Lisäksi on ärsyttävää, kun kehitysvamma ryhmässä jotkut älyllisen kehitysvamman saaneeena olevat asiakkaat kysyy miksi Henna on viisas ja kehitysvamma puolella työntekijät sanoo minulle, että älä näyttele tyhmempää mitä olet ja sanoo että ne huomaa että minun älyllinen taso on yli Lievän älyllisen kehitysvamman.
Minun mielestäni on väärin mitä kehitysvamma puolella työntekijät sanoo ja kehitysvamma alan ohjaajaksi opiskelevat
Kehitysvammaisten luku ääni
Anonyymi-ap
1
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229