Onko kokemuksia. Itse syön sitä mutta en oikein tiedä. Tuntuu että se jotenkin sumentaa pään.
Terv. M
Mitä mieltä olette venlafaxiinista?
5
379
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka se auttaa joihinkin oireisiin niin samaan aikaan tuntuu että elämästä olisi melkein puolet jotenkin pyyhkiytynyt jonnekkin unholaan...
ei oo kokemusta. kovin koittavat tyrkyttää kaikkea mahollista mutta en oo aloittanu mitään. M kirjaimelle kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kiitos, olen syönyt kaikenlaisia pillereitä yli 20 vuotta. Ei ehkä kannata aloittaa...
- Anonyymi
Enpä tiedä,
kannattaa muistaa että lääketiede, kehittyy vuosi vuodelta, yhä kovemmin
ja, kovemmin, & joten, 5-10 vuoden kuluttua, voi olla jo paljon paremmat lääkkeet,
ja, 15 vuoden kuluttua, merkittävästi paremmat lääkkeet,
joten, tarkoitan, vain sitä, että jos on nuori, tai kohtalaisen nuori, tai,
40-50 vuotiaskin, niin kannattaa odotella, vain,
elää, omaa elämää parhaimpansa mukaan, ja, odotella, vain,
kyllä se lääketiede kehittyy, uskon siihen täysin,
N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220