Toyota hybridien talviongelmat !

Anonyymi-ap

86

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toijjota-omistajilla pitää olla aina vara-akku taskussa.

      • Anonyymi

        Ja bemarin, audin,ww,dacian yms pitää olla vara-auto muka että pääsee takaisinkin


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18076871v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Siksi Toyota on etupäässä vaarien auto, heidän ei tarvitse lähteä kylmällä liikenteeseen ja on aikaa latailla akkua.

      • Anonyymi

        Näinhän se on.


    • Anonyymi

      Lainaus Autostadiumin keskustelusta:
      "...Itsellä on Corolla 2.0, joten releongelma on tullut tutuksi. Viime talven kovimmilla pakkasilla tuo iski kolmeen otteeseen, joka kerta onneksi tovin yrittämällä pääsi liikkeelle. Nyt syksyllä rele vaihdettiin huollossa Toyotan tarjoamaan uuteen versioon. Mutta mitäpä se auttaa, kun sijainti on yhä siellä takakontin kyljessä... "
      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Joo nämäkin kylmät syö rangee aikalailla että sellaisia ongelmia ei ennen ollut mitä nyt tulee hybridien kanssa täyssähköistä puhumattakaan..

      • Anonyymi

        Nämä tojotan ongelmat johtuu 12 voltin akun ja releiden sijainnista, jotka ovat kylmässä takakontissa. Kun eivät mahdu eteen hybridin ja polttomoottrin kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä tojotan ongelmat johtuu 12 voltin akun ja releiden sijainnista, jotka ovat kylmässä takakontissa. Kun eivät mahdu eteen hybridin ja polttomoottrin kanssa..

        Eikös joka auto ole läpensä kylmä kun se on yön yli seissyt pakkasella pihassa? Että sinänsä sama missä se akku tai rele on.

        Kuitenkin kaikki muut autot lähtevät käyntiin myös pakkasella. Olisko nyt vaan niin että Toyota hybridin komponentit on rimpuloita Suomen talveen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä tojotan ongelmat johtuu 12 voltin akun ja releiden sijainnista, jotka ovat kylmässä takakontissa. Kun eivät mahdu eteen hybridin ja polttomoottrin kanssa..

        Hybridi sisältää tuon polttomoottorin...


    • Anonyymi

      Miksei Toyotissa ole koskaan vikoja?

      • Anonyymi

        Suomi ei ole puna-armeija. Niitä Toyotan ongelmia ei käsitellä huutoäänestyksellä täällä nettihörhöjen kesken vaan kuluttaja-asiamies on joutunut puuttumaan peliin.

        "Hybridi hyytyi Oulun pak­ka­sil­la – Alexey Zerkin on kyl­läs­ty­nyt uutena os­ta­man­sa auton jat­ku­viin ja tois­tu­viin on­gel­miin
        Kilpailu- ja kuluttajaviraston asiantuntija Raija Marttala kertoo, että hybridiautojen pakkasongelmista valitetaan melko usein."

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole puna-armeija. Niitä Toyotan ongelmia ei käsitellä huutoäänestyksellä täällä nettihörhöjen kesken vaan kuluttaja-asiamies on joutunut puuttumaan peliin.

        "Hybridi hyytyi Oulun pak­ka­sil­la – Alexey Zerkin on kyl­läs­ty­nyt uutena os­ta­man­sa auton jat­ku­viin ja tois­tu­viin on­gel­miin
        Kilpailu- ja kuluttajaviraston asiantuntija Raija Marttala kertoo, että hybridiautojen pakkasongelmista valitetaan melko usein."

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit

        Suomi ei ole puna-armeija ja siksi suomalaisten ei kannata kiusata itseään itäautoilla - venäläisistä päästiin mutta japanilaiset on vielä riesana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole puna-armeija. Niitä Toyotan ongelmia ei käsitellä huutoäänestyksellä täällä nettihörhöjen kesken vaan kuluttaja-asiamies on joutunut puuttumaan peliin.

        "Hybridi hyytyi Oulun pak­ka­sil­la – Alexey Zerkin on kyl­läs­ty­nyt uutena os­ta­man­sa auton jat­ku­viin ja tois­tu­viin on­gel­miin
        Kilpailu- ja kuluttajaviraston asiantuntija Raija Marttala kertoo, että hybridiautojen pakkasongelmista valitetaan melko usein."

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit

        Miksiköhän kovilla pakkasilla liikenteessä näe juurikaan muita kuin Toyotia. Tuo ongelma on sangen harvinainen Toyotan autoissa. Muun merkkisissa se on yleinen riesa, siksi niitä ei pakkasella juurikaan näe liikenteessä. Marttal viittasi tuossa lähinnä muiden merkkien ongelmiin ei Toyotan.


    • Anonyymi

      Nämä tojootien hybridit elää ihan omaa elämää. Välillä saattavat käynnistyä tai sammua yhtäkkiä vaikka kuski ei tekisi yhtään mitään. Kannattaa pysyä erossa kyseisestä automerkistä jos haluaa itse päättää milloin auto on käynnissä tai sammunut.

    • Anonyymi

      Tojota hybrin 12 v järjestelmä on ihan susi talvella. Pikkuakku hyyyyy helposti jja varmasti jossakin kohtaa

    • Anonyymi

      Aku on jääsä ei starta ta yhtä tojoti

      • Anonyymi

        Muut autot starttaavat niillä samoilla akuilla. Vaikka ne akut ja releet ovat olleet umpijäässä koko yön.
        Miksi juuri Toyotat kyykähtävät Suomen talvessa?


      • Anonyymi

        Toi jo jo jo jo jo jo jo joko ta käynnistyis vai ei..


    • Anonyymi

      Tojota hybridissä kannattaa talvella vilkuilla myös ahkerasti pakoputken savutusta. Kun lämmönvaihdin poksahtaa niin savutus lisääntyy reilusti. Tämähän voi käydä jo pienillä kilometreilla.

    • Anonyymi

      Pattereilla pilatut riisikippanat ei oo tarkoitetu Pohjolan talveen.

      • Anonyymi

        TM totesi myös; " Toyota pilaa hiihtolomasi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM totesi myös; " Toyota pilaa hiihtolomasi"

        Onko aikuisilla hiihtoloma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aikuisilla hiihtoloma?

        Töissäkäyvillä on. Lomaa on neljä viikkoa kesällä ja yksi talvella.
        Tämä on tietysti tuntematon asia yhteiskunnan eläteille.


    • Anonyymi

      Kun tarpeeksi kauan jaksaa täällä toyotistien maassa elää, pääsee eläkkeelle. Ei tosin toyotisteista, ne seuraavat hautaan saakka.

      • Anonyymi

        Paitsi talvella. Silloin latauskelvoton hyytyy papan pihaan ja keskarit joutuu hakemaan potkukelkalla.


      • Anonyymi

        Tojotismi on joillekkin uskonto. Siihen kun on kerran jäänyt koukkuun siitä vaikea enää pyristellä irti, varsinkin kun se riisikottero ei lähde enää käyntiin.


    • Anonyymi

      Hybridillä pitää ajella välillä nilkka suorana niin että moottori huutaa kuin sika tapettaessa ja akku lataantuu.

    • Anonyymi

      Tojossa vain releet naksuu ja varoitusvalot vilkkuu kun papan pitäisi päästä Alkoon. Paha paikka seniorille.

    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen talviongelmat, niitä nyt vaan ei ole, ainoa mikä on korjattu mun autossa on etulokasuoja joka repesi kun ajoin kuoppaan.
      Onko sulla joku ongelma toyotasta vai eikö ole varaa ostaa.

      • Anonyymi

        Ei ole ongelmia kun ei ole tojotan romua pihassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "..Onko sulla joku ongelma toyotasta vai eikö ole varaa ostaa..."

        Ei ole enää ongelmaa kun myin tojota romun pois.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen kaksi uudehkoa autoa (Ocu ja Exeo) saanut jäämään pihaan 12V akun simahtamisen vuoksi jo noin 10 asteen pakkasilla. Molemmilla kerroilla oli takana liian monta lyhyttä ajomatkaa. Myös hybridillä voi tulla ongelmia samasta syystä, mutta omalle kohdalle ei ole osunut, takana 5v hybridiautoilua ja paljon lyhyitä matkoja niillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaksi uudehkoa autoa (Ocu ja Exeo) saanut jäämään pihaan 12V akun simahtamisen vuoksi jo noin 10 asteen pakkasilla. Molemmilla kerroilla oli takana liian monta lyhyttä ajomatkaa. Myös hybridillä voi tulla ongelmia samasta syystä, mutta omalle kohdalle ei ole osunut, takana 5v hybridiautoilua ja paljon lyhyitä matkoja niillä.

        Ocu ja Exeo lähtivät käyntiin kun latasit tyhjän akun. Eikö vain?
        Jos tojotan ongelmien takana olisi vain tyhjentynyt 12v akku niin siitä selviäisi akun lataamisella. Mutta kun se ongelma on että ei se tojo siitä tokene akun lataamisella. Korjaamokäynnin vaatii ennenkuin matka jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ocu ja Exeo lähtivät käyntiin kun latasit tyhjän akun. Eikö vain?
        Jos tojotan ongelmien takana olisi vain tyhjentynyt 12v akku niin siitä selviäisi akun lataamisella. Mutta kun se ongelma on että ei se tojo siitä tokene akun lataamisella. Korjaamokäynnin vaatii ennenkuin matka jatkuu.

        Lisäksi Toyota on käyttänyt ala-arvoisia halpisakkuja jo ties kuinka kauan.


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan ollut ongelmia talvella auton kanssa, ei ole ollut Tojotaa.

    • Anonyymi

      Muistan kyllä bensa-avessakin olleen haasteensa talvisäällä.

      • Anonyymi

        Kyllä minun 2000-luvun alun bensa-Anjovis hörähti iloisesti käyntiin 30 asteen pakkasellakin. Luotettavin auto, jonka olen omistanut


    • Anonyymi

      Ja sitten vaarit uskovat Toyotaa luotettavaksi, niin sitä harhoissa eletään viimeiset elämän vuodet.

      • Anonyymi

        Tojotavaarit täällä paasaavat 90-luvun jälkimainingeissa Toyotan kestävyydestä kun seniili mieli pyörii ikuista luuppia menneisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotavaarit täällä paasaavat 90-luvun jälkimainingeissa Toyotan kestävyydestä kun seniili mieli pyörii ikuista luuppia menneisyydessä.

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tojotaa ei tarvitse hinata kun se ei lähde edes käyntiin pihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Taasko poika yrittää lieventää tuskaansa noilla vanhoilla vakuutusyhtiön listoilla.
        Siellä kuitenkin kerrotaan, että ne merkit joilla ajetaan eniten, niin myös hinataan eniten.
        Eikö olekin jännä juttu, hihii!
        Ei pihassa seisovaa Toyotaa tarvitse hinata, vasta kuin sitten jos sillä lähtee liikkeelle ja sitä tapahtuu vain harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyota on ihan pihalla sähköjen kanssa autoissa. Sähköauto lataus osoittautui ihan sudeksi talvella ja hybrideissä vaikka mitä ongelmia talvisin.

    • Anonyymi

      Toyota ei liiku talvella muuten kuin hinausauton lavalla.

    • Anonyymi

      Myös kulutus on kova talvella.

    • Anonyymi

      Marraskuun murskaluvut oireiluttavat vielä pitkään Toyota palstalla kun Toyota möi niin paljon huimasti enemmän kuin muut.

      • Anonyymi

        Liki 6.000 perässä VW-konsernia. Mutta nyt ei ollut myynnistä kyse, vaan Tojon suurista talviongelmista.


      • Anonyymi

        Marraskuun ”murskaluvut” senkun lisäävät Toyotien hinaamista korjaamolle😂


    • Anonyymi

      Juu ei tulisi mieleenkään ostaa Toyotaa talviautoksi, eikä kyllä muutenkaan.

    • Anonyymi

      Toyota on vaipunut kokoajan alemmas laatunsa ja luotettavuutensa kanssa ja nyt aletaan olla kovin syvällä surkeudessa.

    • Anonyymi

      Joulukuu miltei puolessavälissä ja Toyotan voittokulku aiheuttaa yhä mitä suurinta kateutta!😁😆😅😂🤣😁

      • Anonyymi

        Ei nuo Toyotan suuret ongelmat kyllä kateutta aiheuta, päinvastoin. Vertailutesteissäkin on tullut jumbosijoja.


    • Anonyymi

      Koville ottaa Toyotan menestys!

      • Anonyymi

        Ai jumbosijat vertailuissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jumbosijat vertailuissa?

        Toyota-Hönöt osaavat taitavasti kääntää testien jumbosijan menestymiseksi (omassa päässään toki..). Sitten sitä oman pääkopan tuotosta julistetaan uskontona eteenpäin.


    • Anonyymi

      Selvästi eniten hinausta tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit.

      Vakuutusyhtiö listasi hinausta tarvitsevat autot – peräpään merkit saattavat tulla monelle yllätyksenä

      Vakuutusyhtiö If:n tilastoista paljastuu, että kahden japanilaisvalmistajan autoja hinataan vähiten. Toyotaa ja Nissania ei tarvitse hinailla.

      • Anonyymi

        Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiö listasi hinausta tarvitsevat autot – peräpään merkit saattavat tulla monelle yllätyksenä

      Vakuutusyhtiö If:n tilastoista paljastuu, että kahden japanilaisvalmistajan autoja hinataan vähiten. Toyotaa ja Nissania ei tarvitse hinailla.

      Saksalaisia autoja hinataan eniten.

      • Anonyymi

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi

        Mietipä hetki sitä että tuo on tilasto siitä mitä yksi vakuutusyhtiö on korvannut.

        Ei näillä riisiritsakuskeilla ole mitään vakuutuksia joka korvaisi hinauksen. Se matkalle jäänyt riisiritsa vedetään kotiin korjattavaksi naapurin Penan avulla. Ei siitä jää merkintää vakuutusyhtiön tilastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä hetki sitä että tuo on tilasto siitä mitä yksi vakuutusyhtiö on korvannut.

        Ei näillä riisiritsakuskeilla ole mitään vakuutuksia joka korvaisi hinauksen. Se matkalle jäänyt riisiritsa vedetään kotiin korjattavaksi naapurin Penan avulla. Ei siitä jää merkintää vakuutusyhtiön tilastoon.

        Afganistan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, , Botswana, Burkina Faso, Kamboza, Kongon Kinshasa, Costa Rica, Dominikaaninen Tasavalta, Etiopia, Gabon, Guinea, Honduras, Jamaika, Japani, Kazakstan, Kenia, Kirgisia, Laos, Malawi, Malesia, Mali, Mongolia, Mosambik, Burma, Namibia, Nigaragua, Niger, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Ruanda, Senegal, Somalia, Sri Lanka, Suriname, Tansania, Thaimaa, Togo, Turkmenistan, Uganda, Venezuela, Sambia ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Zimbabwe.

        Noissa maissa Toyota on todella suosittu. Kun Toyotat on suunniteltu noille alueille, niin on turha odottaa sen toimivan Suomen talvessa. Hinausauton lavalla Toyotankin kyyti on tasaista.


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiö listasi hinausta tarvitsevat autot – peräpään merkit saattavat tulla monelle yllätyksenä

      Vakuutusyhtiö If:n tilastoista paljastuu, että kahden japanilaisvalmistajan autoja hinataan vähiten. Toyotaa ja Nissania ei tarvitse hinailla.

      Saksalaisia autoja hinataan eniten, mb bmw, audi

      • Anonyymi

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiö listasi hinausta tarvitsevat autot – peräpään merkit saattavat tulla monelle yllätyksenä

      Vakuutusyhtiö If:n tilastoista paljastuu, että kahden japanilaisvalmistajan autoja hinataan vähiten. Toyotaa ja Nissania ei tarvitse hinailla.

      Saksalaisia autoja hinataan eniten kuten Audi, BMW ja Mercedes-Benz.

      • Anonyymi

        Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


      • Anonyymi

        Toyota hybridiä ei löydy hinaustilastoista koska sitä ei voi edes hinata. se täytyy kuljettaa lavalla.


    • Anonyymi

      Suomessa vakuutusyhtiö IF listasi hinausta tarvitsevat autot – peräpään merkit saattavat tulla monelle yllätyksenä

      Vakuutusyhtiö If:n tilastoista paljastuu, että kahden japanilaisvalmistajan autoja hinataan vähiten. Toyotaa ja Nissania ei tarvitse hinailla.

      Saksalaisia autoja hinataan eniten kuten Audi, BMW ja Mercedes-Benz.
      Audin moottorivikoja esiintyy hyvin usein.

      • Anonyymi

        Voihan sitä noin yrittää lohduttaa itseään, ja verrata vanhoja paljon ajettuja autoja uusiin. Toyotalla kun ei paljon ajeta tunnetuista syistä.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on ylivoimaisesti hinatuin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihii, vuoden 2020 yksi "parempi" vuosi.
        Tuollako Tero rauhoittaa itseään ja tuudittaa uneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, vuoden 2020 yksi "parempi" vuosi.
        Tuollako Tero rauhoittaa itseään ja tuudittaa uneen?

        Tuokin testivoitto herättää yhä kateutta vaikka siitä on jo kohta neljä vuotta!


    • Anonyymi

      Missä Toyota, siellä ongelma ja ruoste.

      • Anonyymi

        Missä Toyota, siellä onnellisuus ja ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Toyota, siellä onnellisuus ja ilo.

        Missä Tojota, siellä varis.


    • Anonyymi

      Sitten jos saa käyntiin lorisee jäähdytinnesteet pakoputkesta🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        No mikä skoodasi tuli kun jäähdytysnesteet lorisee pakoputkesta? Menikö kansi taas halki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä skoodasi tuli kun jäähdytysnesteet lorisee pakoputkesta? Menikö kansi taas halki?

        Ei vaan Tohjosta hajosi lämmönvaihdin.


    • Anonyymi

      Harmi, ettei Tojo hypriittiä saa veivillä käyntiin.

      • Anonyymi

        Skoodan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoodan saa.

        Saako? Kerro minkä mallin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sun ja kaivattusi

      ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

      Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

      Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

      Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

      Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

      Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

      Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

      Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

      Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe