Kehuvat, kuinka osaavat varastetuilla koneistoilla ja materiaalitietomuksilla tehdä yhtä hyviä tuotteita kuin suomalaiset. Eikö tuo kerro kaikken venäläisistä? Sen elintaso ja toimentulo perustuu pelkästään ryöstämiseen, kopioimiseen ja alistamiseen. Ei ihme, että sota on jäänyt ainoaksi vaihtoehdoksi. Itse ne eivät osaa edes paskalla käydä posliinipyttyyn. Siitäkin on minulla todellista ja aitoa kokemusta, miten venäläinen onnistuu tekemään tarpeensa pytyn vieren.
Venäläiset kehuskelevat ja ilkkuvat suomalaisia rosvoamallaan Nokia rengastehtaalla.
8
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän venäläisillä ole mitään muuta kuin varastettua tavaraa. Se on suuri ja todellinen Ali Baban luola. Kaikki on varastettua, teoilisuus, teknologia, aseet aina wc pöntöistä lähtien. Venäjä e pysty mihinkään siihen, mihin aikanaan NL pystyi. Ja syy on tietenkin Lännen, kun se on kehittänyt ilman valtion kontrollia ylivoimaista teknoligiaa.
Venäjä on roistovaltio, ei suurvaltio ja sen vuoksi se yrittää alistaa uusia naapurivaltiota oman hyvinvointinsa ylläpitämiseksi. Venäjä ei tee mitään muuta kuin ryövä. alistaa ja raiskaa.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18078003x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei tehdasta ole varastettu, Eu:n pakotteet veivät sen pois suomalaisilta. Pakotteet iskevät pahimmin Suomeen, mutta vauhdittavat Venäjän taloutta. Aivan päinvastoin kuin tarkoitettiin.
- Anonyymi
Näin,kun mentiin tekee rahaa Venäjälle ja luikittiin Usan käskystä pois!
- Anonyymi
Nyt jos vielä suomennat tuon kommenttisi. Pystytkö siihen?
- Anonyymi
Sinulla on epävarmola olo koska yhdys Valto jenki henkilöt päästelee kitkoilla muta ei näy missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jos vielä suomennat tuon kommenttisi. Pystytkö siihen?
Ei ne trollit kykene ymmärrettäväksi noita väitteitään Suomentamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358