Lapset laittaa jatkuvasti kuvia moskasta joita heitä laitetaan syömään koulussa. Luulisi nykyaikana löytyvän vaihtoehtojakin mutta niin vaan on peruskoulu jämähtänyt luutuneisiin asenteihinsa. Eikö koko luokka tai siis ainakin ne joiden vanhemmat eivät ole persaukisia voisi päättää että menisivät syömään päivän aikana lähimpään mäkkäriin tai jonnekin. Tai tilata ateriat luokkaan woltista?
Kouluruoan taso
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en koulussa syönyt, vaan päästelin käytävällä kainalopieruja.
- Anonyymi
Lapsistasi pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus. Et nähtävästi osaa kasvattaa heitä.
- Anonyymi
Taso on hyvä.
- Anonyymi
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Ite sain vaan vuonna 1950 luvulla makaronivelliä ja makaroonit piti ite kerätä kodin tuvan lattialta.
- Anonyymi
Heippa, kouluruoan tasosta vastaavan lautakunnan jäsen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa, kouluruoan tasosta vastaavan lautakunnan jäsen!!!
Kouluruoan taso laski kun kouluista poistettiin omat keittiöt. Katos kun ennen niihinkin oli varaa kun ei ollut ruokaketjussa välistävetäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluruoan taso laski kun kouluista poistettiin omat keittiöt. Katos kun ennen niihinkin oli varaa kun ei ollut ruokaketjussa välistävetäjiä.
Ei Hämeenlinnan ja lähiseudun kouluruoka kovin korkealla ollut vertailussa. Jopa opettajat ykää safkalle.
- Anonyymi
Edes tälläinen kuusikyppinen ilmaisen kouluruoan yhdeksi sosiaalidemokratian suurimmaksi saavutukseksi lukeva kuusikymppinen ex-demaripäättäjä ei voi käsittää mitä on tapahtunut?
Onko ruoka todella oikeasti huonoa? Viestejä on tullut toki paljon. Eniten vanhusten palveluista ja vankiloistakin.
Janakkalan tapaus oli tapetilla paljon, mutta kuvissa ruoka oli minusta ihan syötävää. - Anonyymi
Puuropäivinä ovat nälissään.
- Anonyymi
Itse syön puuroa joka aamu ja nälkä tulee seuraavan kerran vasta illalla.
- Anonyymi
Jotain halpaa laitos paskaa atrialta tietysti?😵
- Anonyymi
Baltiasta tulee pakasteena suurin osa.
- Anonyymi
On hyvää mutta hävikkiä on kuulemma paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748