Hesarissa juttu, että työntekijä maksaa vain kolmanneksen eläkkeestään.
Entäs nämä muutamat alat, puolustusvoimista lähdet eläkkeelle 55 vuotiaana, maanviljelijät maksaa taitaa vain 10% , yrittäjien eläke maksetaan myös veroista iso määrä . Mitäs virkamiehet ym ...?
Entäs sitten kansanedustajien eläke, sehän kerääb5 kertaa normi duunarin,
Kaikkea voi katsella monella tavalla !
Kuka maksaa eläkkeen ?
7
442
Vastaukset
- Anonyymi
Muut maksavat veroina heidän eläkkeensä. Samoin kuin muut työssäkäyvät maksavat opinto, asumis, ym sosiaalituet tekemällä työtä maksaakseen loisijoiden makoilun ja tekemättömyyden.
Nykyisin yrittäjän pitää maksaa alan keskimääräisen tulon verran eläkettä ellei pysty muuta perustelemaan. Tämä tullut tänä vuonna voimaan. Yrittäjänä olen ollut tähän tyytyväinen,moni on otranut hinnoissa 15 the hyödyn jättämällä eläkemaksun minimiin. Kilpailu on vääristynyt ja valtio maksanut maksamattomat eläkkeet.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079918T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja tällä hetkellä valtio maksaa tuet ottamalla velkaa joka tullaan lopulta maksamaan veroina. Nyt ongelmaa työnnetään eteenpäin. Joten lakkoilkaa ja jättäkää vastuu kantamatta, lapsenne tykkäävät( sarkasmia(
- Anonyymi
Niin yrittäjien eläke.
Mikä ratkaisuksi?
Pienennetäänkö esim. minun eläkettä joka olen maksanut tunnollisesti eläkemaksut oikean tasoisena, onko 2000€ brutto liikaa?
Mites maatalousyrittäjät.
75000 eläkkeen maksajaa ja 95000 eläkeläistä.
Suhde 1,3, eli jos eläkeläinen saa 1000€/kk brutto niin maksajan pitäisi maksaa 1300€/kk eläkemaksua.
Jos kuukausitulo 3000€ niin maksuprosentti olisi silloin 43%, olisiko oikeassa sunteessa eläkemaksut?
Mikä tulevaisuus, veikkaan 10v päästä 40 000 maataloustyöntekijää- Anonyymi
Jos maatalouseläkkeiden saajia on vähemmän niin muiden verorasitus pienenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maatalouseläkkeiden saajia on vähemmän niin muiden verorasitus pienenee.
Juu pieneneehän se mutta tällä hetkellä tilanne on se että jos aiottaisiin eläkkeet maksaa sillä rahalla mitä eläkemaksuja karttuu niin tuo eläkemaksujen suuruus pitäisi tosiaan olla 43% siihen kun pätkäistään vielä tulovero 25% niin aika vähän jää viljelijälle käteen.
- Anonyymi
Tallenna itsellsesi saat hyvän koron;
https://www.aroskapital.se/tjanster/spara/?utm_source=compricer&utm_medium=cpc&utm_campaign=compricer-sparande
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748