Morjes onko ketään muuta keskisuomen alueilla joka kiipeilee mastoihin, tutkii hylättyjä kämppiä, trainhops?
Harvoja on kellä on pokkaa, halua tehdä näitä asioita. Korkein masto johon kiipesin oli 327m masto ja muutamia muita mastoja, muutamat hylätyt kämpät tutkittu, muutama nopea trainhop lenkki heitetty.
Ja joku rupeaa kuitenkin selittää säteilystä, kaikista vaaroista, mua ei sinänsä kiinnosta koska haluan kokea, nähdä ja tehä asioita mitä moni ei halua tehdä koska pelkäävät että kuolee jne, mut kaikki kuollaan joskus anyway. Mastoihin kiipeilyssä jos et sekoile katsot mitä teet niin pien mahdollisuus että mitään käy.
Ne jotka haukkuvat hulluksi tai jne niin sanopa rehellisesti että pysy vaan turvassa kuoren sisällä eläkä koe asioita jätä hienot maisemat, muistot jotka tulet muistamaan aina.
Oisko ketään saman kaltaista hurjapäätä.
Anonyymi-ap
4
346
Vastaukset
- Anonyymi
Viittasitko itseesi siis tuolla hurjapää-määritelmällä? Mikä se hurjapäinen juttusi on, kun aloituksessa sellaisista et kertonut?
- Anonyymi
Lue niin tiiät mistä juttu kertoo niin tiiät miksi hän sanoi otsikossa hurjapää.
- Anonyymi
Mitä minun pitää lukea? Aloituksen tekstissä ainakaan ei ollut mitään hurjapäistä.
- Anonyymi
Hän kiipesi 327m mastoon kaksi metriä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174