Kuuluisan hampurilaiskokki Jyrki Sukulan järjestämä ”kansallinen kirjolohipäivä” on aika ristiriitainen, koska tyyppi istuu kirjolohikasvattamo Finforel oy:ssa.
Suomessa on paljon hyödyntämätöntä luonnonkalaa, mutta Sukulan mielestä pitäisi suosia vain kassikirjolohta.
Suurin osa saadusta saaliista jää hyödyntämättä, lahnat, hauet, särjet yms.
Luulisi kokkien kehittävän jotain asiallista myös näistä kaloista. Eihän se onnistu, koska hampurilaiset ja kirjolohi tuntuvat olevan ainoa resepti kaikkeen, myös Sukulalla.
Kansallinen kirjolohipäivä
Anonyymi-ap
4
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä "roskakalalle" on käyttöä rehuna kun silakanpyyntiä rajoitetaan, eikä sitä' roskakalaakaan kukaan pyydä kohtuuhinnalla. Miksi kukaan maksaisi särjestä sun muusta moninkertaista hintaa kirjoloheen verrattuna, eikä Norjan myrkkylohi ole vaihtoehto. Kirjolohi siis paras!
- Anonyymi
Ei tainnu aloitus aueta sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnu aloitus aueta sinulle.
sun mutsis haarat onneks aukes
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18083447L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264