Sen voi tehdä,jos jotain järkevää haluatte saada aikaiseksi.Raha hyöty käyttöön.
lopettakaa tuo rakettien paukkuttelu uutena vuotena.
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
On mahtavaa katella kerrostalon ikkunasta, kun ampuvat raketteja !
Ei ole 12vuoteen tarvinnu panna €uroakaan, kun voi katella "ilmaiseksi"
Ehkä ekakerroksista ei näy, mutta minä olen 5kerroksessa, niin näkyy . - Anonyymi
RAKETIT PITÄISI LAILLA KIELTÄÄ. NIITÄ AMMUTAAN JOKA PIPPALOISSA. POHJOISESSA AMMUTAAN JOKA TURISTI RYHMÄN PÄÄTÖSPÄIVÄNÄ. MYÖS TURISTIEN TULOO PITÄISI RAJOITTAA POHJOISEN LUONNOSSA.
- Anonyymi
Raketit pitäisi tosiaan kieltää turvallisuussyistä ja taloudellisista syistä. Jos haluaa katsella valoja taivaalla, voi mennä Lappiin ihailemaan revontulia. Kaupungit voisivat käyttää säästyneet rahat vaikka uudenvuoden soppatykkeihin köyhille.
- Anonyymi
samoin tuo kellojen siirto..niin jonnin joutavaa..maailmassa on sotaa liian paljon.eikä se ole iloa kellekkään.
- Anonyymi
Ilotulitukset jatkuu, mitään ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501