Hauska kertomus kaukaiselta ajalta.
Tämä tapahtui maaplaneetan aikaisella ajalla: Oli kaunis kesäinen päivä. Ruoho oli vihreää niityllä ja järvi näkyi hieman kauempana. Metsikön laidalla oli kolme karvaista alkuihmistä, gorillojen kaltaisia, jokseenkin. Häntiä heillä ei ollut. Uros oli nimeltään URR ja naaras LEHMUTI. Heillä oli kaksi poikaa. Vanhin oli ARR an URR ja nuorempi URR an URR. Tytär oli LIHMUTHI. Kaunis ja vaaleampi turkki yllä.
Tuona aamupäivänä tapahtui seuraavaa:
URR an URR katsoi ympärilleen ja kauhistui: Mitä tämä kaikki on? Hän ei ollut aikaisemmin havainnut laajalti ympäristöään. Hän sanoi mielessään, tätä ei saa nähdä se on kielletty. Kuitenkin uteliaisuus voitti ja hän meni kertomaan näkemästään veljelleen ARR URR, ille. ARR URR kauhistui ja sanoi, ei sitä saa nähdä se on kauhistusta ja peljättävää. Kuitenkin hän, ARR URR meni heti kertomaan isälleen kiireesti veljensä kertomaa. URR kuunteli hädissään ja oho, hän näkikin ympäristön ensimmäistä kertaa. URR sanoi, mitä tämä kaikki on? Sitten sanoi: Tämä kaikki on minun. Koskas tämän kaiken teinkään? Älkää vain kertoko tästä kellekään mitään. Minä otan tämän kaiken itselleni se on minun nyt.
Tapahtui jo kauan sitten.
1
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022