Takana todella myrskyinen suhde exän kanssa väkivaltaa ja vainoamista yms myöten; tähän olen hakenut jutteluapua. Kehotettu joka paikasta olemaan poliisiin yhteydessä, mutta voimien ollessa loppu en ole siihen kyennyt. Voimavarani aivan loppu miehen suhteen ja olemme jo lastensuojelun piirissä (ei ole lasten isä onneksi).
Nyt parin vuoden aikana (jonka olin exäni kanssa) on minusta tehty kelalle monta ilmoitusta siitä, että asunnossani asuisi ylimääräinen henkilö.
Asunnossa ei ole ikinä asunut ketään itseäni ja lapsiani lukuunottaen.
Ilmoitukset vaarantaneet asumistukeni ja lapsilisän yksinhuoltajalisän.
Tiedän ettei minulla ole huolta näistä ilmotuksista, koska ei ole salattavaa, mutta ottavat enemmän voimien päälle.
Exältä asiasta kysyttäessä kieltää ja ihmettelee asiaa, mutta niin tehnyt aiemminkin vaikka lyöty todisteet vasten naamaa.
Kysymykseni onkin tekeekö kela itse ilmoituksen toistuvista perättömistä ilmoituksista poliisille, vai onko tästä itse otettava yhteys poliisiin?
Todisteita ei ole ketään vastaan ilmoituksista, mutta vahva epäilys asiasta.
Ilmiannot Kelalle
Anonyymi-ap
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095474a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015