Eläinvakuutukset Agrialle

Anonyymi-ap

Hei,

onko teillä kokemuksia korien vakuutuksista. Minulla oli Agrialle eläinvakuutus rotukoirallani. Maksoin säntillisesti koirani vakuutuksia neljä vuotta ko. yhtiöön. Minulla jäi yksi lasku maksamatta ajoissa, Kävin Agrian sivuilla tapani mukaan katsomassa tietoja ja huomasin, että vakuutus oli katkaistu maksamattoman laskun takia ja laskun eräpäivä oli mennyt 7 päivää yli eräpäivän. Yritin saada koiralleni uutta vakuutusta Agrialta, mutta siellä sitä ei annettu. Uuteen vakuutukseen olisi tullut kuusi rajoitusta, eikä vakuutusta siis enää haluttu uusia. Vanha vakuutus olisi jatkunut koiran elämän loppuun saakka. Agria vakuutusyhtiö oli maksanut koiramme sairauksista laskun useamman kerran eläinlääkärille, niin oli helppo olla uusimatta vanhaa vakuutusta siten voimaan, koska koiralla oli ollut useita sairauksia. En ole kuullut missään muussa eläinvakuutusyhtiössä tällaista toimintaa. Nyt koirani on ilman vakuutusta. Ymmärrätte nyt kun menen tekemään koiralleni uutta vakuutusta toiseen yhtiöön, mitä tulee tapahtumaan, rajoituksia koiralleni tulee varmasti. Minä en suosittele Agriaa kenellekkään jos yksi lasku jää maksamatta, niin se on siinä. Olisin uskonut, että laskun normaalisti maksamalla vanhan vakuutuksen korkojen kanssa olisin saanut vakuutuksen uudelleen voimaan. Agrialla on nyt eläinvakuutuksissa monopoli asema muihin yhtiöihin verrattuna, niin voidaan jo valita millaisia asiakkaita halutaan heille ottaa. Olkaa siis tarkkana jos teet yhden virheen, niin maksat siitä loppuun saakka!!!

2

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei tuon takia vakuutusta voi irtisanoa.. kyllähän lasku voi olla muutaman päivän myöhässä.

• Anonyymi

sama juttu Pohjolassa ja olin vielä sopinut myöhässä maksamisesta.Irtisanottiin, en saanut tietoa ja tämä tapahtui 2021.Kodks koiramme on ollut terve,emme ole tarvinneet vakuutusta.Omavastuu on niin suuri ettei rokotus käynnit ole tarpeeksi kalliit....Nyt koira on ,9 v ja sai tikun suuhunsa ja piti käydä näyttämässä samalla rokotukset yms.Sitten selvisi ettei meillä ole vakuutusta.Psrsonit ovat kovinkin vanhaksi elävää rotua 16 vuotta on normi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      38
      5008
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1635
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      783
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe