Minulla on noin 90 kpl VHS kasettia jo roskasäkeissä menossa roskiin. Ajattelin kysäistä oisko joku keräilijä kiinnostunut, jolla välineet, joilla katsella. Saa ilmaiseksi. Suurin on Kanadassa ostettuja luontodokumentteja vuoden 1990 molemmin puolin. Lisäksi myös Aasiassa 1993 hankittuja. Mukava myös muutama kasetti Muppet Show;ta, joilla itseasiassa 'opettelin'/'vahvistin' englantiani Kanadassa. Menee roskiin loppuviikolla. Kysymys vielä: Saako sellaiset antaa, jotka eivät ole omia nauhoituksia?
VHS kasetteja menossa roskiin
Anonyymi-ap
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Saa mutta ei kukaan noita tarvitse koska niissä on jenkkien NTFC kuvaformaatti mitä ei eurooppalaiset PAL VHS soittimet tue.
- Anonyymi
Korjaan NTSC on oikea termi.
- Anonyymi
Aika moni on PAL. Lisäksi silloin , kun tulin takas hankin sellaisen laitteen, että näin nekin, joissa ei ollut PAL mainintaa. Katsojan olisi myöskin viihdelisänä ollut hyvä ymmärtää vähän englantia. Tarjosin vain ennen roskiin viemistä, mutta taitaa nyt jo kasettien kohtalo olla tullut minulle selväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813