Sain koulutuspaikka kuljetusalalla. Pitääkö olla syyt jotta tehdä huumetesti vai onko pakko tehdä sen jos ei ole syyt? Esimerkiksi mun kaveri opiskeli kuljetusala mutta hän kertoi että ei ollu ikinä huumetesti ammattikoulussa. Poltan joskus savua mutta ei paljon vain kun olen kotona ja vapaa aika, en käynyt ikinä kova huumeita.
Huumetesti ammattikoulussa?
5
598
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos lopettaisit huumeiden kanssa sekoilun?
Se Ainut oikea Valinta!
Jos et pysty/ tahdo, sinulla on Huumeongelma, joka vie sinut syviin vesiin. Sieltä vain harva pois päästetään.- Anonyymi
Jep. Ruohot pois käytöstä.
- Anonyymi
No kyllä pitää varmaa lopettaa :)
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18109003G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Koulutuksen järjestäjä voi edellyttää opiskelijaa esittämään huumetestiä koskevan todistuksen, mikäli käytännön tehtävässä, työssäoppimisessa tai työharjoittelussa syntyy epäily siitä, että opiskelija on huumausaineiden vaikutuksen alaisena tai riippuvainen huumeista ja hänen toimintakykynsä on heikentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299