Valhe kertoo minkälainen valehtelija on

Anonyymi-ap

Esimerkiksi hallituksen vaalilupausvalehtelijat ovat kertoneet kaiken itsestään,
valheet kertovat mitä ihmisen päässä liikkuu.

10

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, valheista ihmistä oppii tuntemaan.

• Anonyymi

Ainakin ihmiset tosi elämässä,joiden kanssa puhuu.Jos heitä tarkasti kuntelee,muistaa mitä ovat puhuneet seruaava tapaminen ja huomaa puhuu sama asia ihan erinlailla.Se joka valehtelee ei muista mitä on puhunut ja väistämttä jää kiinni asia kuin asia.Onko selainen henkilö joka ei voi olla suora ystävänä tutavana minkään arvoinen EI!

• Anonyymi

Ihan totta , joskus oikein ihmetyttää kun sama tarina kerrotaan erilaisena, itse vältän näitä ihmisiä , yksintuttu se kertoilee joka kerta omia keksimiään juttuja ja ilmeisesti uskoo niihin itsekkin jotenkin. Ei yhtään huvita olla tekemisissä sellaisen kanssa . Kun alkaa ajattelemaan että mitä hän minusta keksii muille kertomista koska aina haukkuu jotain ihmistä

• Anonyymi

Muutama ns. ystävä ja mieheni ovat olleet sellaisia sadunkertojia. Mitä villimpiä jutut ovat olleet, sitä innostuneempia kertojia ovat. Itse innostuvat jutuistaan. Ei heitä henno kieltääkään, kun on olo, niin kuin satuja kuuntelisi. Nyökkäilee ja myötäilee vain. Tosissaan ei heitä kannata ottaa, eikä miettiä mikä on totta ja mikä satua. Kunhan puhuvat ja saavat innostuneen ihailijajoukon kuuntelemaan ja ihailemaan itseään.

Mieheni oli juuri sellainen, joka sai ihmiset ihailemaan niin ”menestynyttä” miestä ja minulle oltiin kateellisia, kun oli niin ”hyvä” mies. Annoin asioiden olla, enkä oikaissut tilannetta. Yksi mieheni ystävä tuli petetyksi ja sai selville totuuden. Oli minulle vihainen, kun en totuutta kertonut. Kysyin häneltä, että olisiko uskonut, jos olisin kertonut. Sanoi siihen, ettei olisi minua kuitenkaan uskonut. Niin hyvä huijari mieheni osasi olla.

• Anonyymi

Jos alkaa valehtelemaan on oltava hyvä muisti.

• Anonyymi

Ihan niin Minulla yksi tuttu joka käy valehtelemassa tämän tästä puhuu samat taphtumat eri tavalla kun edellisellä kerralla koska ei muista että on jonyhden version aikaisemmin selittänyt .
        En sano sille että valehtelee koska silloin musisk elämä ja selityksiä jotka tas olisivat uusia valheita
        Pieniä asioita kuten että oli muka ollut jollain risteilyllä seuraavan kerran ei muistanut että muka oli jo ollut ja kertoi että suunnittelee pientä risteilyä kun ei Ole koskaan ollut sellaisilla .
        Olin hiljaa mietin mikä monissa on vikana kun minulle valehdellaan
        Oli kuulemm sillä riseilyllä ollessaan syönyt kalaakin

• Anonyymi

Toinen Suomen pahimmista valehtelijoista: "Velanotto loppuu nyt".

• Anonyymi

Se toinen: "Me emme mene hallitukseen, joka leikkaa köyhiltä".

• Anonyymi

Vaalipuheet eivät ole lupauksia, muistetaan nyt tämä hei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe