lv/suomenhevonen

pollukka

mitä mieltä olette yhdistelmästä? olisi suunnitteilla. aikaisempaa kokemusta minulla sellaisesta on ja minusta se oli hieno ja hyvä hevonen ratsastuskäyttöön. oletteko siis tavanneet tällaista koskaan? voisitteko kertoa omia kokemuksianne.

5

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mailaif

Aivan ihana heponen on ainaskin yks mun ex-hoitsuista, joka oli juuri suokin ja lämppärin sekoitus

• pollukka

että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
        kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.

• mailaif
        pollukka kirjoitti:

että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
        kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.

Aivan ihana tapaus kuten jo sanoinkin ;) Oon samaa mieltä :)

Se on ruunikko, tummanruunikko. Emä on tummaruunikko ja isä punarautias :) Toivottavasti löydät hyvän oriin! :) Onnea! :)

• talliapulainen

tiedän myös yhden tällaisen risteytyksen =)emä lv ja isä suokki. myöskin ruunikko.mielestäni ihan nätti ja kiva,tekee tuntihevosen hommia.selvästi piirteitä molemmista roduista =)jos haluut tietää lisää tai saada kuvia niin anna sähköpostiosoittees =)

• pollukka

tahtoisin kuvia =) lähetä vain postiini benette@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe