Eikö nuo ihmiset osaa hoitaa omia asioitaan omien omaistensa kanssa!?
Heillä on eläkkeellä olevia lapsia joilla on enemmän jouto aikaa mitä mulla joka olen työttömänä.
Yrittäjä lapsiki löytyy jonka pitäis olla VASTUULLINEN sekä HUOLELLINEN!
Heidän omainen soittelee mulle ja en minä kyllä ole heidän OMAISTEN ILMANEN PIIKA!
Tuommosia koti-rosvoja en suostu auttamaan jotka jättää vanhempansa heittelee ja muu ei kiinnosta, kuin rahat!
Taas joutuu vaihtamaan puhelinnumeron.
6
363
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en saa muut ku siemensyöksyjä noita sun jutuista. Oot niin hyvännäköinen.
Ilmankos mulla aivot toimii niin oudosti taas.
Kaikki turha tieto puskee sinun kautta ulos, kun sinä luet.
- Anonyymi
Miehetkö soittelee. En yhtään ihmettele. Oot niin seksikäs ja älykäs.
- Anonyymi
En vastannut joten lopettivat soittamisen.
Aikuisten lasten tehtävän on ottaa vastuu omista vanhemmistaan jos he eivät itse huolehtimaan itsestään.
He on rintaperillisiä jotka perii kaiken.
Jos eivät omista vanhemmistaan pidä huolta vaan pukkaavat vastuun yhteiskunnalle niin yhteiskunnalle kuuluu myös kaikki heidän omaisuus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vastannut joten lopettivat soittamisen.
Aikuisten lasten tehtävän on ottaa vastuu omista vanhemmistaan jos he eivät itse huolehtimaan itsestään.
He on rintaperillisiä jotka perii kaiken.
Jos eivät omista vanhemmistaan pidä huolta vaan pukkaavat vastuun yhteiskunnalle niin yhteiskunnalle kuuluu myös kaikki heidän omaisuus!Satuin näkemään valokuvan heidän tytöstä jossa hän oli nuorena.
Hän oli minun kanssa saman näköinen, mutta hän pukeutui erillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096