Pyydän nöyrimmästi anteeksi kaikkia ala-arvoisia kommentteja joita olen viime-aikoina sanonut. Olen häpeissäni ja onneton siitä kuinka olen edes voinut käyttäytyä niin. Olen kokenut herätyksen ja rukoilen Jumalalta armoa että saisin anteeksi rikkomukseni. Te rakkaat TE-toimiston asiakkaat, lähimmäiseni, suojelkoon armollinen Jumala teitä jokaisena hetkenä ja olkoon tukena ja lohdutuksena.
TE Erityisasiantuntija
Pyydän anteeksi asiakkailtani
Anonyymi-ap
3
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistaako yhteiskunnan verenimijä sossusjussia :D Vai lapsettaako. Pane nyt jo se korkki kiinni ja vedä se huumenneula hihasta. Mene töihin
- Anonyymi
Aloittaja on ihan tärähtänyt jos se kuvittelee kenenkään uskovan että täällä kukaan työvoimaviranomainen aikaansa viettäisi typeryyksiä kirjoittaen. Tämä onneton tapaus pitää kärrätä pikaisesti hoitoon ennenkin se alkaa olemaan vaaraksi muille
- Anonyymi
Pyysin jo anteeksi, alkaa haukkuko minua enää.
TE Erityisasiantuntija
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319