Hesarin pääkirjoitus
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009998896.html
"Meidän on ollut myös helppo kertoa esimerkiksi Välimeren maille, että vastuu maahantulijoista on aina siellä, mihin ihmiset ensin saapuvat. Mutta entä jos kyse ei olisikaan Välimerestä vaan omasta rajastamme?
...
Jos paine rajalla olisi oikeasti suuri, voisimmeko antaa ihmisten kuolla rajalle hankeen ja pakkaseen? Miltä se kustakin meistä tuntuisi?"
Vastaan, että kyllä. Voisimme. Siihen turtuu. Venäjä on syyllinen. Mitäs läksivät. Siihen turtuu. Ensimäisten uutisten jälkeen kiinnostus loppuisi ja siirtyisimme seuraamaan temppareita ja formulaa. Itsenäisyyspäivän vastaanottokin on kohta.
Kyllä siihen turtuu
Anonyymi-ap
6
259
Vastaukset
- Anonyymi
Vartius meni kiinni. Onkohan tilanne huonompi kuin miltä näyttää?
- Anonyymi
On. Ei voi pensaa hakea ja pusseja käydä tyhjentämässä.
- Anonyymi
Maailmassa on niin paljon sotia ja kahinoita, että koko EU:n on syytä luopua koko tuosta turvapaikka höskästä. Ei yhtään mitään pakolaista enää Eurooppaan tarvita.
Luovuttakaa jo. Tuo asia pakolaisista on loppuun kaluttu luu. Emme halua alistua noiden kulkureiden edessä.
Hoitakoot lähi-Itä ja muut levottomat alueet itse asiansa. Ei kuulu meille enää. Tappakoot toisensa. - Anonyymi
Helposti turtuu.
- Anonyymi
Minä olen turtunut jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229