Olisi mielenkiintoista tietää onko THL kirjannut nämä kohdunkaulan syöpää estävät rokotteiden annot alusta asti ja kuinka monella on tuo syöpä sitten havaittu, tai erilaisia esiasteita siitä. Epäilen, että jos sitä THL:tä kysyy, niin he eivät ole pitäneet asiasta kirjanpitoa. Tietääkö joku onko tällaista? Koska nuo rokotukset aloitettiin, esin Suomen kouluterveydenhuollossa?
HPV-ROKOTUKSISTA
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
"Epäilen, että jos sitä THL:tä kysyy, niin he eivät ole pitäneet asiasta kirjanpitoa. "
THL:llä on asiasta kuten muistakin rokote haitoista tilastotietoa, mutta se ei ole julkista. Julkista on vain tieto ettei haittoja ole
Nämä tuloksen THL saa aikaa erilaisilla valheilla ja tilastokikkailuilla joissa esim rokotettu on rokottamaton- Anonyymi
En itse usko että he mistään merkityksellisistä luvuista edes puhuisivat. THL on kyllä niin maineensa menettänyt. Rahaa kai tulee niin paljon ja ilmaisia lounaita, matkoja ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse usko että he mistään merkityksellisistä luvuista edes puhuisivat. THL on kyllä niin maineensa menettänyt. Rahaa kai tulee niin paljon ja ilmaisia lounaita, matkoja ym.
THL:n tilastoissa rokotettu voi olla rokottamaton, tai toisinpäin
Riippuu ihan siitä minkälaista johtopäätöstä THL tavoittelee kyseessä olevalla tilastollaan - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18118792w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279