Kuinka hyvin muistat lastenlaulujen sanoja? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009960033.html
Oma tulos 11/12
Sutsi satsi satsaa eli miten hyvin tunnet lastenlauluja
23
250
Vastaukset
8, omasta lapsuudesta on aikaa kun täytän pian 35...
Miten sitä edes voisi unohtaa ne rakkaimmat lastenlaulut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Minun tulos 10/12.
10/12 no nyt se sitten oli sun hyväks se pisteen ero tällä kertaa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Hieno tulos!
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
Hyvinvointialueiden leikkaukset kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen osuvat henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja
7/12
Huomaa että kummimuksut on kaikki jo täysikäisiä, korreloi suoraan tämän visan kanssa 😂- Anonyymi
9/12.
Näitä on laulettu moneen kertaan. Ne varmaan säilyy ikuisesti mielessä. 😊
"Upea tulos, osaat edelleen ulkoa kaikki vanhat lastenlaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10/12. Telefooni Afrikassa ei muistunut mieleen eikä raparperi-laulu kuulostanut tutulta. Muut tuli mieleen, kun lauleskeli laulua mielessään 😊
10/12 😊
11/12 oikein eli sama kuin aloittajalla. En tiedä testasiko se mitään. Jotain piti tietää ja monet vastaukset pysty päättelemään, jos ei tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873