Näemmä aiemmat keskustelut Eloisasta on poistettu niin avataan uudella.
Siellä on semmoisia lääkäreitä töissä, jotka vievät autonsa huoltoon milloin lystäävät. Yksikin soitti päivää ennen kuin toi auton huoltoon, että ilmoitusluontoisesti tuovansa auton huomenna kävi tai ei. Työnjohtajan sanoessa, että se ei käy niin uhkasi vaihtaa öljyt pihalla ja kaatavansa öljyt suoraan maantienojaan. Noh työnjohtaja päätti soittaa merkkihuoltoon, kuin takuunalainen auto että mikä homma. Niin siellä sanoivat että vaihtakaa ne öljyt ja muut, tuovat leimasimen ettei takuu katkea voivat jopa maksaa sen huollon mutta se hullu ei tuo autoa merkkihuollon tontille. Seuraavana päivänä tämä sankari ilmestyi autonsa kanssa huoltamon pihalle ja avaimet piti käydä häneltä hakemassa pihalta... Mietin silloin, että miten pahasti pitää riehua että myyjäliike ei enää näe yli 60k € autolla ajavaa ihmistä, asiakkaana vaan lihakasana :D
Eloisan lääkärit
Anonyymi-ap
6
730
Vastaukset
- Anonyymi
Onks tää tosi juttu?
- Anonyymi
Suomi24 Mikkeli keskustelu eli ei täällä ole yhtään tosi juttua..
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18126163T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pitäisikö jotain minä minä ihmistä lyödä nyrkillä naamaan. Sen jälkeen karisee se ylimielisyys rumalta läskiltäkin.
- Anonyymi
Lääkäreillä on kovat luulot itsestään, ja vallastaan. Omerta/mafia
- Anonyymi
sinuna en menis lääkäriin... :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907