Katselin tässä kun Käsityöläiskatu 3 tehdään parvekeremppaa ja alaosa laitetaan maitolasista valkoisesta. Kun talo on aika tummanpunainen vanha tiili niin mun mielestä ei maitolasi sovi siihen, ois ehkä pitänyt olla vähän ruskehtava lasi ja kun kaikki parvekkeet vielä lasitehtaan.
Kyllä siitä kaunis tulee, uusi on aina uusi , ja kallis. Mut nopeita olivat exoterikon pojat.
Joka puolella on remppaa kadutkin on vinksin vonksin
Parvekelasit
Anonyymi-ap
5
502
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, mutta luulen ettei muilla laseilla saada yhtä hyvää näkösuojaa. Mä en itse kyllä tykkäisi, jos parvekelasista ei näe itse läpi. Se tuskin toimii kuin peililasi.
lajijasuris - Anonyymi
Ei kun käsit nyt väärin .parvekkeen alaosa on valkoista maitolasia, mut tulee sitten kirkkaat parvekelasit.
- Anonyymi
Ai sorry, niinhän se menikin!
lajijasuris
- Anonyymi
Jonkulla on paha seksiongelma kun joka keskustelussa on juttu nymfomaani. Olen nyt kaksi kertaa ottanut yhteyttä ylläpitoon. Noo pilaa koko keskustelut. Mene hakemaan apua asiantuntijalta jos sulla on noin paha ongelma🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096