Siljan satamasta Vikingin satamaan?

traveller in time

Ei meinaa löytyä netistä kartantynkää mistä näkyisi Siljan ja Vikingin satamat. Tarkoitus olisi selvittää nopea (?)autolla ajoreitti Siljan satamasta Viking satamaan ilman että joutuisi pyörimään ympäri kaupunkia ja menettämään hermojaan. Niinkin on joskus käynyt.....

9

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traveller in time

...mainita että kyse on tukholmasta..

• autoton

tilaa taksi edelle ajamaan.löytyy nopsasti paikat.

• Anni

Tuolla Enirossakin joutuu kyllä jonkun verran surffaamaan, että saa paikat näkyviin, mutta suurinpiirteisen kuvan siitä saa:
      Siljan satama löytyy nimellä Värtahamnen.
      Vikingin nimellä Stadsgården.

• reissaaja

anteeksi että olen utelias mutta olen pähkäillyt että miksi ? Siljahan tulee tuntia myöhemmin jos tarve mennä siksi sitä vastaan, ja tunnissa kerkeää ihan hyvin, riittää puoli tuntia...mutta mikä muu syy voisi olla ?

• traveller in time

Syy on vaan ettei eksyisi väärille reiteille...Joskus on mennyt tunti Siljalta Vikingille sekoilujen takia. Olisi kivempaa kun näkisi reitin kartalta.
        Kysymys:Oletko muuten itse lähdössä lähiaikoina ruotsiin...?

• reissaaja
        traveller in time kirjoitti:

Syy on vaan ettei eksyisi väärille reiteille...Joskus on mennyt tunti Siljalta Vikingille sekoilujen takia. Olisi kivempaa kun näkisi reitin kartalta.
        Kysymys:Oletko muuten itse lähdössä lähiaikoina ruotsiin...?

lähden 12.06. ja menen ruotsin halki eurooppaa, tällä kertaa moottoripyörällä, tarkoitsu olla 3 viikkoa euroopassa, kaveri kasvattaa Malagassa appelsiinia, menen käymään myös siellä.

• Kurvaa vain

No, siitä vain Eteläsatamasta kurvaat Kauppatorin ja presidentin linnan ohi Katajanokalle, siinä kohtaa jo yleensä se laivakin alkaa näkymään. Ei ole pitkä matka, aikaa menee ehkä n. 10-15 minuuttia.

• mamma

ei ole vielä ruotsin pääkaupungissa presidentin linnaa. Kunninkaan linna on, mutta ei satamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe