Ei kiinnosta työttömien terveystarkastus.
Ehkä ketään
17
351
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän siinä ole mitään kiinnostavaa. Normi verikokeet ja lomakkeet, alkoholin käyttö, masennus ja nikotiini. Sitten sairaanhoitajan kanssa jutustelua ehkä puolisen tuntia.
- Anonyymi
Tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää.
Juu ei ole seksikäs hoitsu korkkareissa strippaamassa ja viskipaukkuja tarjolla tarkistuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää.
On kyllä tylsä myös tämä Suomi24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä tylsä myös tämä Suomi24.
Ei kai? Kuuluisa banaanilaatikkomies ja pötköpölvästi viihtyvät tämän ääressä kolmattakymmentä tuntia/pv joskus, eivät edes nukkua malta.
- Anonyymi
Käytännössä etsitään jokin syy että voivat laillisesti laittaa kuntouttavaan työtoimintaan ja kunnan ei tarvitse maksaa sakkomaksua työttömästä valtiolle.
- Anonyymi
Maksa hiippari omat sakkosi veks mitkä sait jäätyäsi kiinni suklaan näpistelystä salesta
- Anonyymi
Työtön oot sillonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa hiippari omat sakkosi veks mitkä sait jäätyäsi kiinni suklaan näpistelystä salesta
Nuole Urpoa kovemmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön oot sillonkin.
Perss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuole Urpoa kovemmin!
fagotti
- Anonyymi
Paskisine
- Anonyymi
Vaikka minua kiinnostaisi niin terveydenhoitajia eivät kiinnosta minä eikä lääkäreitä eikä laborantteja.
- Anonyymi
Ota asioista selvää. Laborantti ei tutki / käsittele ihmisten verinäytteitä.
- Anonyymi
Pääsisp isgekeee tuipauunolt kalon halki ja raat o perähikiän villisiioille
- Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
- Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo pötköpölvästin paskaa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197