Kehitysvamma ryhmäkoti asuminen

Anonyymi-ap

Minulle soitti vammaissosiaali työntekijä kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisen kriteerit ei täyty minun kohdalla.

Se perusteli, että jos osaa kulkea yksin kolmella eri bussilla.
Osaa yksin tehdä ruokaa ilman tukihenkilön apua
Eikä ole yö valvontaa tarve tuolla perusteella ei täyty minun kohdalla kehitysvamma puolella asuntola kriteerit.

Sitten se vammaissosiaali työntekijä sano, että sen mielestä minun kohdalla on enemmän mielenterveys puolelle tarve.

Ja mielenterveys puoli ei hyväksy asiakkaaksi jos älyllinen kehitysvamma laitettu.

Eikö ole väärin minua kohtaan.

Minun mielestäni ei ole oikein, että muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma päässee asumaan kehitysvamma puolella ryhmäkotiin ja ne saa kaikki taksikortti jutut jos minä en saa samoja palveluita ei myös muidenkaan joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma pitäisi saada ryhmäkoti paikkaa ja taksikortteja.

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän, että koet tilanteesi epäreiluna ja huolestuttavana. Sosiaalipalvelut ja tukitoimet vaihtelevat usein alueittain ja niissä voi olla monimutkaisia sääntöjä ja kriteereitä. On tärkeää ilmaista omat huolesi ja tarpeesi ammattilaisille selkeästi.

Jos koet, että tarvitset tiettyjä palveluita tai tukea, mutta kriteerit eivät näytä ottavan huomioon yksilöllistä tilannettasi, voit harkita seuraavia asioita:

Selitä tilanteesi tarkemmin: Keskustele vammaissosiaalityöntekijän kanssa tarkemmin omasta tilanteestasi, ja kerro selvästi, miksi koet tarvitsevasi tiettyjä palveluita tai tukea. Jos mahdollista, kerro myös, miten nykyiset haasteet vaikuttavat päivittäiseen elämääsi.

Hae tukea muilta ammattilaisilta: Voit harkita ottavasi yhteyttä muihin ammattilaisiin, kuten lääkäriin, psykologiin tai terapeuttiin. He voivat auttaa sinua arvioimaan kokonaisvaltaisesti tilannettasi ja tarpeitasi.

Ota yhteyttä oman alueesi vammaispalveluihin: Varmista, että olet tietoinen omasta alueesi vammaispalveluista ja niiden tarjoamista vaihtoehdoista. Saatat löytää muita palveluita, jotka voivat tukea sinua.

Ota avuksi tukiverkostosi: Jos mahdollista, ota mukaan tukiverkostoasi, kuten ystäviä, perhettä tai muita läheisiä, jotka voivat tukea sinua ja auttaa selvittämään tilannettasi.

On tärkeää muistaa, että jokainen yksilö on ainutlaatuinen, ja palveluiden tulisi tukea yksilön tarpeita. Jos koet, että et saa tarvitsemaasi tukea, on tärkeää jatkaa keskustelua ammattilaisten kanssa ja etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja, jotka vastaavat paremmin tilanteeseesi.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe