Eikö kuulostakin kivalta nimeltä!
Aralia Helmi Imelda
6
537
Vastaukset
- tiedä
Aralia on tylsä viherkasvi, Imelda tuo mieleen sen filippiiniläisen kaimansa, joka keräsi kenkiä. Mistä te näitä nimiä keksittekin?
- minä
joo muuten kaunis nimi mutta imelda nimestä en pidä.
miten olisi vaikka
Aralia Helmi Ilona
Aralia Helmi Alise
Lilja Helmi Aralia
Aralia Helmi Linnea
Aralia Helmi Maria - Nimetön
kuka nyt haluaa olla viherkasvi ja entäs se diktaattorin vaimo, jolla oli kenkiä vaikka muille jakaa. Miksi pitää antaa lapselle joku aivan outo nimi ? Onko teillä kenties traumoja oman nimenne suhteen ?
Unohtakaa nyt Aralia ja muut viherkasvit...kumma kun lapsenne nimeksi ei tule Tampere.- minsku
Antaahan Paris Hiltonkin lapselleen nimen Paris ja olihan Kurrinkin muksun nimi Odessa.
Mä voisin myös suositella Turku-nimeä, ei hassumpi?
- Mamo-c
Vaihtaisin tuon Aralian johonkin toiseen nimeen, sillä minulle tulee mielen huonekasvi Araliasta, joita on monenlaisia.
Anna/Aurora/Amanda Helmi Imelda
Alina/Alisa Helmi Imelda
Tässä pari esimerkkiä etunimestä. Helmi ja imelda on hyviä nimiä. Mummoni oli Helmi :) - Anonyymi
Joo. Etenkin tuo Imelda on tosi Kiva ja kaunis nimi. On Helmikin ihan kiva nimi.. Tosin Araliasta en kyllä kauheasti pidä.
Tulee mieleen senniminen hassu kukka.
Aurelia, Alberta Maria tai Marilla olisivat mielestäni kauniimpia. Etenkin Marilla on tosi Kiva ja kaunis nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738