Ministeri Rantanen valehteli

Anonyymi-ap

Väitti eilen A-studiossa, että Venäjältä voisi tulla miljoonia pakolaisia Suomeen. Tunnusti tänään valehdelleensa.

Eroa Mari Rantanen!

25

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja eikös Putinkin ole yksi heistä?

• Anonyymi

Perusnatsit menettelevät juuri näin. Ei heihin voi luottaa.

• Anonyymi

Elävät omissa maailmoissaan.

• Anonyymi

Minusta oikaisi edellisenä päivänä saamansa väärän tiedon. Eikö se mennyt ihan niin kuin pitääkin. Tänään eduskunnassa oli tapeetilla sdp:n salaiseksi julkistama, heidän varjobudjettiinsa liittyvä vaikutusarvio. Miksihän tällainen tieto pitää salata?

• Anonyymi

Harmittaako ettei tule miljoonaa? Vasemmalla on jotenkin valtava tarve sallia Venäjän kaikki vihamieliset toimet Suomea kohtaan. Pelottaa kuunnella heidän perusteluja. Ei ole Suomi turvassa heidän käsissään. Heistä tosin harva on suorittanut asepalveluksen ja moni elää tuilla ja haluavat Suomesta kommunistisen valtion. Muistakaan pressan vaaleissa, että Haavisto on vihreä, vaikka mitä väittäisi.

• Anonyymi

Muistetaan toki. Hän on hyvä valinta, kun ei kiinnosta vasemmisto eikä oikeisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistetaan toki. Hän on hyvä valinta, kun ei kiinnosta vasemmisto eikä oikeisto.

Itse olen homoseksuaali ja äänestän häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen homoseksuaali ja äänestän häntä.

Minä taasen olen hetero ja äänestän häntä.

• Anonyymi

Entäs jos kuitenkin tulisi miljoona- kun houkutus ja tiedon levittäminen jatkuu?
      Esim Jemenissä on sota eli siellä on väkeä ja Venäjä järjestää viisumit.
      Vaikka sieltä on vasta muutamia kymmeniä tullut niin ensi keväänä vyöryy ja varmasti rynnäköllä tulee- ovathan tottuneita sotilaita.
      Että se parhaiten nauraa joka viimeksinnauraa.

• Anonyymi

Kun väite voi toteutuakin. Kyllähän Afrikassa väkeä riittää, lisänsä tuo Lähi- Itä ja Afganistan.
      Ihmetyttää mikä Marokossa on vialla, kun sieltä tulee väkeä? Onnenonkijoita varmaan. Eihän siellä vainota ja päinvastoin se on suosittu lomailukohde.

• Anonyymi

Varsinkin naisille.

• Anonyymi

Marokossa valtionhallinto vainoaa sekä yllyttää vihaan/väkivaltaan uskonnottomia kohtaan. He eivät myöskään saa perustaa järjestöjä ajamaan etujaan. Uskontojen kritisointi on kielletty vankilatuomion uhalla. Uskontoa pakkosyötetään kouluissa, eikä uskonnottomat pääse moniin julkisiin virkoihin.
        https://fot.humanists.international/countries/africa-northern-africa/morocco/

• Anonyymi

Venäjällä oli lehtitietojen mukaan ainakin 3 miljoonaa vierasmaalaista. Nyt Putin koittaa saada heidän joko Suomeen, tai sotimaan Ukrainaan.

• Anonyymi

Mistä lähtien ministerit ovat voineet valehdella virkatehtävissään? Rantanen ja Purra ovat toistuvasti jääneet kiinni muunnellun totuuden puhumisesta.

• Anonyymi

Jäättenmäkikin valehteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnekin valehteli.

• Anonyymi

En osaa vastata, voitko kysyä Lintilältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ja pääministeriys jäikin erittäin lyhyeksi.

• Anonyymi

Kanervakin valehteli

• Anonyymi

Lintiläkin valehteli.

• Anonyymi

PersGärykin valehteli.

• Anonyymi

Nyt valehtelit sinä.

• Anonyymi

Ainahan ne valehtelee. Paitsi Lulu.

• Anonyymi

Ensimmäistä valehtelupaljastusta odotellessa...

• Anonyymi

Persuilla on "lailliset" aseet mielikuvitusolentojen varalta. Yleensä kyseistä tautia hoidetaan niuvassa, mutta persut ei kaikki sinne mahdu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe