Minulla olisi platinajäsenyyden myötä ylimääräisenä Finnairin kultakortti, jonka voin siirtää toiselle jäsenelle. Kortti on voimassa 12 kk, ja tällä hetkellä sillä voi saada tasokortin myös Turkish Airlinesille, Air Balticille ja SAS:lle. Hinta 650 euroa. Laita yhteystietosi jos kiinnostaa. Turvallinen maksu esim. PayPalilla mahdollinen.
Finnair kultakortti myynnissä
23
2815
Vastaukset
- Anonyymi
En luottaisi Finnairin kortteihin. I
llmainen matkakortti voi huomenna tulla kalliiksi.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136839R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hei, onko vielä myytävänä? Ostan jos on.
- Anonyymi
Minä tarjoan kortista enemmän!
- Anonyymi
Jos sinulla vielä tarve laita viestiä 👍
-jussi
- Anonyymi
Tytti Typeryskö tätä kauppaa?
- Anonyymi
Huutonetissä nyt yksi myös myytävänä vuorokauden ajan
- Anonyymi
Hinta edullinen, vain 500€. Huom. kyseessä plus-kortti.
- Anonyymi
Onko kortti vielä myynissä?
- Anonyymi
Jos joku jäi ilman minulla olisi Gold kortti myytävänä.
- Anonyymi
Onko vielä vapaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vielä vapaana?
Minulta löytyy 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta löytyy 👍
Onko vielä myynnissä ja mihin hintaan?
- Anonyymi
Löytyy hintaan 550e.
- Anonyymi
Täällä myös kortti myytävänä
- Anonyymi
Onko kultakortteija vielä myytävänä?
- Anonyymi
Jos jollakin kortti myynnissä, saa ilmoittautua
- Anonyymi
Minulla olisi yksi hintaan 550eur
- Anonyymi
Kelpaako aviokset rahan sijaan?
- Anonyymi
Vieläkö jollain kultakortti ylimääräisenä myytävänä?
- Anonyymi
Olen kiinnostunut ostamaan mikäli vielä jollain kulta upgrade myynnissä?
- Anonyymi
Onko vielä tarvetta?
- Anonyymi
Olisi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717