alueella ja venäläisiä vähemmistö koko kansasta, Oikeampi nimi olisi "Orjuutettujen kansojen pakkoliitto" tai Orjuutettujen vähemmitöjen avovankila", joita fasistinen venäläinen vähemmistö eliitti valvoo.
Venäjän nimi on väärin. Venäjä on vain yksi pieni alue entisen Neuvostoliiton
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläisiksi kirjataan kaikki myös Ukrainasta ryöstetyt lapset. Miehitettyjen alueiden kansalaisten on haettava Venäjän passia ja kansalaisuutta säilyökseen hengissä. Tosiasiassa todelliset venäläiset ovat Venäjällä vähemmistö. On täysin persuteltua, että Venäjän nimi muutetaan joksikin toiseksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18137588J
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikähän sopisi USA:n todelliseksi nimeksi; huumeparatiisi, asevarikko, rasismiviidakko jne ?
- Anonyymi
USAhan on ihan oikei. Eihän sen koko aluetta imitetä jonkun pikkuvaltion ja pikkusen etnisen ryhmän mukaan vaikka Georgiaksi, Utahiksi tai Apassiaksi. Sen sijaan Venäjä on ominut omii nimimiinsä koko alueen ja väitää vielä kaiken lisäksi, että asukkaat ovat venäläisiä. Venäläiset ryöstävät kaiken ja on roistokansa jokaisella solullaan ja teollaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358