Häiritsevä naapuri

Anonyymi-ap

Mulla asuu yläpuolella ihminen joka pitää hereillä mua jatkuvasti aamuun asti. Joka kerta kun oon nukahtamassa tai nukkunut noin tunnin, välillä kaksi, niin tömäyttää seinää tai muuta ja herättää. Toistuu monta kertaa yössä ja valvottaa aamuun saakka. Kesällä meni niin pahaksi kun aloin stressaantua ja olin tosi väsynyt, jouduin lähteä karkuun kodistani enkä ole vieläkään uskaltanut mennä takaisin. Kiistää kaiken ja huusi käytävässä mua hulluksi kun pyysin että olisi yöllä hiljaa kun herään tömäyttelyyn jatkuvasti. Häirintä alkoi samantien kun hän muutti yläpuolelle ja koska se ei häiritse ketään muuta on selvää että se tulee suoraan mun yläpuolelta. Mun vieraat on olleet kuuntelemassa ja todenneet että tulee yläpuolelta eli en kuule omiani. Oon asunut vuosia samassa asunnossa ja saanut olla rauhassa.

Mitä voin tehdä. On mahdotonta tehdä rikosilmoitusta kun toinen kiistää kaiken ja alkaa syyttää minua että häiriköin häntä kun pyydän olla hiljaa yöllä. Minkälaisen kameran voin asentaa että saisin näyttöä asiasta? Äänet on melko matalia kumauksia, että kuuluuko edes kameralle. Isännöinti ei tee asialle mitään heidän kanssa asiaa on yritetty puida, asukas kiistää niin jyrkästi että sai leimattua mut turhasta valittajaksi. Enkai turhaan lähde kuukausiksi nukkumaan toisten lattioille ja sohville, selkä jo kipeänä huonoilla alustoilla nukkumisesta. Koti-ikävä on ihan kauhean kova mutten uskalla mennä takaisin ilman jonkinlaista turvaa millä puolustautua.

0

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        74
        2972
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        68
        2847
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1832
      4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        17
        1689
      5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1657
      6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        26
        1612
      7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1610
      8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1307
      9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1283
      10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1269
      Aihe