Mulla on esiteini tyttö joka on valitellut kovista maha , alapää ja rinta kivuista. Haluaisin tietää että mistä johtuu. Itse veikkaan murrosikää ,mutta rinnat koko ajan kipeinä .
Murrosikää?
6
592
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa viedä kaikkiin testeihin koronarokotteet tuhoavat ihmisten terveyden
- Anonyymi
Voi harmi. Onko kivut jatkuneet kauan ja miten usein vaivaavat ja kuinka kauan kerrallaan? Vaikeaa on arvioida tässä mistä on kyse.
Neuvo tyttöä pistäytymään näin aluksi terkkarin juttusilla. Jospa se siitä. - Anonyymi
Eikös ne rinnat ole aina arat silloin kun tyttö kehittyy naiseksi , mutta alavatsa kipuihin voisi ehkä käyttää lääkärissä että saa sulkea pois tulehduksen ,muuten voi olla että alkaa menkat tehdä tuloaan
- Anonyymi
Murrosikä. Menkat ehkä alkamassa? Rinnat sattuu kokoajan kun ne kasvaa
- Anonyymi
Rinnat alkaa kasvaa jolloin niissä tuntuu arkuutta. Alavatsakivut ovat merkki siitä että kuukautiset alkavat. Molemmat siis ovat murrosiän alkamisen merkkejä. Alavatsakipuun voi ottaa särkylääkkeen
- Anonyymi
Mahakivut voivat johtua menkoista, rintojen kipu johtuu todennäköisesti siitä että ne kasvaa mutta alapään kipuun en osaa vastata:) toivottavasti selviää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229