Heräsin jo kuudelta. Ehtisin kello 8 mennessä töihin, jos lähtisin klo 7 työmatkalle. Enää puuttuu se työpaikka mihin mennä.
Pitäisköhän mennä tänään töihin?
40
417
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä. Jatka unia vaan.
Työ sairastuttaa ja vihastuttaa. Ihan turhaa, ei kukan tee töitä jotka itseään arvostaa.
katoppa eduskuntaa, rahaa tulee heille vaifkkei tee mitään. Mitä enempi vaan olet sen paremmin tienaat, kela auttaa aina. - Anonyymi
hyvin pärjää ilman duuniakin. Olen ollut 20 v koht työtön ja kela maksaa hyvin. Kyllä pärjää kaksi aikusta kelan etuuksilla hyvin, lapset omillaan jo, ja me kahestaan olemme ihanassa kodissa. On ihanaa. Töihin ei ehittäs kun on niin paljon kivaa tekemistä. Jouluksi tt tukea lisää niin jes.. hyvin menee. Mies tekee tutussa yrityksessä välillä pimeetä hommaa ja tienaa sieltä verotonta ja mie kirpparilta verotonta... kun tekeminen on kivaa ja omaehtoista siitä ei tule rasite ja se on kivaa.
- Anonyymi
Ihan v-mäisyyttäni laitoin linkin tuohon kommentiin Kelalle ja verottajalle. Saa nähdä riittääkö siellä mielenkiintoa lähteä IP:tä selvittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan v-mäisyyttäni laitoin linkin tuohon kommentiin Kelalle ja verottajalle. Saa nähdä riittääkö siellä mielenkiintoa lähteä IP:tä selvittelemään.
Laitoitko eduskunnan yli 200 tyypistä myös linkit??? Se vasta kannattavaa olisi, siellä niitä huijareita vasta onkin, vinkiksi vaan... entäs postinpääjohtajan, tai näitä Tytti Viikareita.... kannattaisi koklaa... entä oletko linkittänyt itses....
- Anonyymi
Työ ei ole enää tätä päivää. Jos olisi eduskuntalaiset tekisivät sen itse eikä pyrkisi sinne ilmaisen rahan perässä. Ja muutkin jotka nostelee yhteiskunnan etuuksia ja palkkoja jotka ovat itse määritelleet, ne on kaikki pois vanhuksilta, eläkeläisiltä, alsoilta, köyhiltä, ja opiskelijoilta. Sieltä ne esimerkit tulee kun jotkut voi niin pitää kaikkien voida.
- Anonyymi
Minä annan robottien tehdä työni. Muutenhan ne jäisivät ihan toimettomiksi. Tiedä vaikka masentuisivat ja sitten alkaisivat aikansa kuluksi riehumaan ja pahimmassa tapauksessa valloittaisivat koko maapallon ja orjuuttasivat ihmiskunnan palvelemaan heitä itseään.
- Anonyymi
Jos korvauksilla elää parempaa elämää kuin palkalla, niin eihän siinä ole mitään väärää. JOKAINEN ihminen valitsisi korvaukset jos palkka on pienempi niitä, sehän on itsestään selvää.
kannattaa aina laskea palkan ja korvausten eron j akallistua sinne mistä saa enempi.
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemällä.
Ei muuten eduskuntaankaan olisi noin paljon pyrkijöitä, ellei siellä istumisesta saisi ylisuurta palkkaa ja valtavasti etuja., rahan takia sinne mennään, ei muuten. - Anonyymi
Paljonko jotkut työttömät notkujat tulee maksaan yhteiskunnalle huh ja päihteiden käyttäjät.
- Anonyymi
Sinähän se noista viina asioista tiedät kaiken kun niistä jaksat kertoa. Miten jaksat ryypätä joka ikinen päivä ja täällä harhoissasi sitten haukkua muita, katsoppa peiliin kuka se on pahin alkoholisti, Sinä.
- Anonyymi
Työttömät ja päihteiden käyttäjät ovat pääsääntöisesti samoja ihmisiä.
- Anonyymi
Löysin eduskunnan sivut, katsoppa sieltä, 10 000 kk palkkaa + muut edut ja avustukset, ilmaiset matkat, lentokoneella, takaislla, junalla, bussilla, ministereillä omat autot ja kuskit hakee ja vie kotiportilta joka paikkaan, ruoka on ilmaista, viinat on ilmaisia.... niin paljon etten jaksa luetella, katsoppa itse eduskunnan sivuilta, seillä on lueteltu kaikki palkat ja etuudet.
Ja kun jää työttömäksi saa kymneiä vuosia sopeutumisrahaa 20 000 e kk... ja töitä saa tehä vaik kuin paljon... on siinä aikamoinen notkuja joukko eduskunnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se noista viina asioista tiedät kaiken kun niistä jaksat kertoa. Miten jaksat ryypätä joka ikinen päivä ja täällä harhoissasi sitten haukkua muita, katsoppa peiliin kuka se on pahin alkoholisti, Sinä.
Et kestä todellisuutta kun jokaisesta kirjoituksesta rimpuilet kuin stkynukke.Kuules ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde kuntouttaviin työtoimintaan.Siellä saat virikkeitä ettet vaan pällistele kotona.Samalla viivalla sinä olet päihdeongelmaisten kanssa koita tajuta tuo itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä todellisuutta kun jokaisesta kirjoituksesta rimpuilet kuin stkynukke.Kuules ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde kuntouttaviin työtoimintaan.Siellä saat virikkeitä ettet vaan pällistele kotona.Samalla viivalla sinä olet päihdeongelmaisten kanssa koita tajuta tuo itsestäsi.
Voi sua, ei ole sinustakaan kadunlakaisijaa kummempa atullut. Jos joka päivä kerrot kaikille siitä kuntouttavasta hommasta,, niin täytyyhän sinun olla siellä vakio kasvo, kuin monta kertaa olet siellä käynyt ja kerro kokemuksesi? Meitä niin kiinnostaa tuo alinomainen kerominen siitä. Kerro niistä virikkeistä, voi olla että joku meistä on sinun ohjaaja siellä, ja auttaa sinua selviämään omista ongelmista.
Joko on jouluviinat hankittu? Surullista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin eduskunnan sivut, katsoppa sieltä, 10 000 kk palkkaa muut edut ja avustukset, ilmaiset matkat, lentokoneella, takaislla, junalla, bussilla, ministereillä omat autot ja kuskit hakee ja vie kotiportilta joka paikkaan, ruoka on ilmaista, viinat on ilmaisia.... niin paljon etten jaksa luetella, katsoppa itse eduskunnan sivuilta, seillä on lueteltu kaikki palkat ja etuudet.
Ja kun jää työttömäksi saa kymneiä vuosia sopeutumisrahaa 20 000 e kk... ja töitä saa tehä vaik kuin paljon... on siinä aikamoinen notkuja joukko eduskunnassa.Annappa linkki sille eduskunnan sivulle, jossa tuo lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua, ei ole sinustakaan kadunlakaisijaa kummempa atullut. Jos joka päivä kerrot kaikille siitä kuntouttavasta hommasta,, niin täytyyhän sinun olla siellä vakio kasvo, kuin monta kertaa olet siellä käynyt ja kerro kokemuksesi? Meitä niin kiinnostaa tuo alinomainen kerominen siitä. Kerro niistä virikkeistä, voi olla että joku meistä on sinun ohjaaja siellä, ja auttaa sinua selviämään omista ongelmista.
Joko on jouluviinat hankittu? Surullista.Höh mitäs muuta olet tänään tehnyt kun kurkkinut verhonraosta ulos ja raivotilassa luet keskustelupalstojen kirjoituksia.Lähde nyt jo hyvä ihminen terapiaan.Syytt omista ongelmista muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät ja päihteiden käyttäjät ovat pääsääntöisesti samoja ihmisiä.
Työttömänä ei ole oikein muuta tekemistä kuin tissuttelu.
- Anonyymi
Viimeisen 7 päivän aikana olen tehnyt töitä 7 päivää vaikka olen saavuttanut
sen eläkeiän jo yli 10 vuotta sitten. Kyllä tekee hyvää puskea töitä vaikka
ei varsinaisesti saa palkkaa vaan ollaan pelkällä ruokapalkalla talkoissa.
Monet työttömät vaan vinkuu lisää tukiaisia kuin apaattiset lokinpojat.
On aivan ryhditöntä toimintaa jos ei terhakkaasti yritä etsiä ansiota.
Talkootyössä on se hyvä puoli, että ei kulu omat rahat ruokahankintoihin. - Anonyymi
Tekeekö puun oksalla roikkuva marakatti töitä?
Ei tee, koska katsoo ettei tarvitse.- Anonyymi
niin, jotkut osaa ja ymmärtää että kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Minusta työttömänä on ihana olla, ei tarvi tehdä itse senkun tekee mitä haluaa.
Aivan ihanaa.
Jotkut katkerat ei vaan sitä ymmärrä. 9 e päiväkorvaus jos keltaa niin mikä ettei, kaikille ei jotka itseään arvostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, jotkut osaa ja ymmärtää että kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Minusta työttömänä on ihana olla, ei tarvi tehdä itse senkun tekee mitä haluaa.
Aivan ihanaa.
Jotkut katkerat ei vaan sitä ymmärrä. 9 e päiväkorvaus jos keltaa niin mikä ettei, kaikille ei jotka itseään arvostaa.Ei tee ihan mitä haluaa, vaan mitä työvoimatoimiston ja Kelan tädit ja sedät käskevät tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee ihan mitä haluaa, vaan mitä työvoimatoimiston ja Kelan tädit ja sedät käskevät tekemään.
Mä en ole koskaan tehnyt niin mitä muut sanovat, Toki otan vastaan heidän sanansa, vain siksi että kuvittelisivat että ne merkkaa jotain, paskat merkkaa. Taktikointia harrastan työkkärisisä kun kohtelet heitähyvin niin hekin sinua.
Hakemuksia oon laittanu niin ettei kukaan mua palkkaisi, huolimattomasti ja viheitä tekien ja näyttelemällä idioottia, ei huoli onneksi. Naurattaa vaan... Hyvin on toiminu, tiedän itse mitä haluan ja mitä teen, Kohtaamisessa kysyn aina ensin mikä on palkka ja sanon että vaan!!!! Se antaa jo stopin usein ettei pääse duuniin. Mun kaveri kerran pierasi haastattelussa, ups... aika kova. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole koskaan tehnyt niin mitä muut sanovat, Toki otan vastaan heidän sanansa, vain siksi että kuvittelisivat että ne merkkaa jotain, paskat merkkaa. Taktikointia harrastan työkkärisisä kun kohtelet heitähyvin niin hekin sinua.
Hakemuksia oon laittanu niin ettei kukaan mua palkkaisi, huolimattomasti ja viheitä tekien ja näyttelemällä idioottia, ei huoli onneksi. Naurattaa vaan... Hyvin on toiminu, tiedän itse mitä haluan ja mitä teen, Kohtaamisessa kysyn aina ensin mikä on palkka ja sanon että vaan!!!! Se antaa jo stopin usein ettei pääse duuniin. Mun kaveri kerran pierasi haastattelussa, ups... aika kova.Eli käyt kuuntelemassa Kelan ja työkkärin setiä ja tätejä kiltisti juuri silloin, kun he ovat käskeneet ja täyttelet hakemuksia, koska niitä on käsketty täyttämään. Ja työhaastatteluissakin käyt, kun käsketään.
- Anonyymi
Ei Kelan oven kahvassa notkuva apinakaan tee töitä vaan elää toisten rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee ihan mitä haluaa, vaan mitä työvoimatoimiston ja Kelan tädit ja sedät käskevät tekemään.
Olisi ihana päästä töihin Kelan tädiksi. Osaisin kyllä nöyrryttää asiakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käyt kuuntelemassa Kelan ja työkkärin setiä ja tätejä kiltisti juuri silloin, kun he ovat käskeneet ja täyttelet hakemuksia, koska niitä on käsketty täyttämään. Ja työhaastatteluissakin käyt, kun käsketään.
No, varaan ajan sillon kun mulle sopii, eipä ole tarvinnu enää työkkärissä ja kelassa käydä, kaikki hoituu netissä, muta sillon ennen vanhaan kun oli asiakaspalvelua. Nyt ne vaan parantaa asiakaspalvelua mutta ei saa mitään aikaseksi, vaan on poistanut asiakaspalvelun.
Työhaastatteluita ei ole ollu vuosiin, kaikki hoituu netissä ja niihin on helppo kirjottaa pötyä ja huonoja hakemuksia ettei tule valituksi.
Onneks ei oo tärpänny, en voisi kuvitellakkaan menevni töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana päästä töihin Kelan tädiksi. Osaisin kyllä nöyrryttää asiakasta.
Ei ole enää kelatätejä, on vain netti jota käytät, ihan itte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää kelatätejä, on vain netti jota käytät, ihan itte.
Kela-hakemuksen liitteeksi voi laittaa kuvan esim. omasta ryppyreijästä. Siinäpähän alkaa tantat hyperventiloimaan.
- Anonyymi
Kyllä työssä käynnistä on pitkällä juoksulla selkeää hyötyä.
Toimeentulotuki yksin elävälle lienee n. 550 € / kk, mutta
työeläke alkaa kakkosella eli on noin nelinkertainen.
Aivot omaava voi tehdä siitä jotakin päätelmiä joihin ei
millään tavalla ole tarpeellista sotkea sitä eduskuntaa. - Anonyymi
Kyllä toi on tosi että karvan alle tai tasan hieman yli.Niimpä jotkut reteilee jollakin 550eur toimeentulotuella köyhyyspalstalla.
- Anonyymi
Tietysti, niin tekisit sinäkin jos saisit tosta noin vaan 500 e... älä muuta väitä. Tiedät senkin etä tuo ei ole ainoa raha minkä työtönsaa, asumituki, työttömyyskorvaus... ym etuja
Tiedätk senkin että tuo on perusraha, siihen tulee mukaan laskujenmaksut ja harrastusapuraha, lapsille omat osuudet ja joillekin maksusitoumuksia vaikka uusiin kodinkoneisiin, silmälaseihin ym... Nousee summa aika korkeeks, tekemättä mitään.
Aikanaan mekkin saatiin 3 tonnia tt tuesta+ siihen työmarkkinatuet, lapsilisät ym, raha riippuu hakijan tuloista ja menoista, jos sinä saat vain tuon, on sulla oltava muita tuloja, vaikka pieni palkka... tai pieni eläke.
- Anonyymi
Perusosa on tasan tarkkaan 550eur kk yksinasuvalle niin ei mitään ylimääräisiä maksella. Lääkkeisiin voi saada.
- Anonyymi
Laske myös se että tt tuki maksaa kaikki laskut, ja tuo summa on perusosa aikuiselle, ja lapsille on erikseen... lisäksi lapsilisät, työttömyyskorvaukset, asuistuet... ei se jää tuohon 500 e.
- Anonyymi
Muista pyhittää yksi päivä ajallasi.
- Anonyymi
Pyhänä ei tee töitä kuin pappi, suntio ja kanttori,
- Anonyymi
Ei pidä jos arvostaa itseään. Työt tekee ojrat ei hienot ihmiset. Minä lukeudun niihin.
- Anonyymi
No, mene pilkille. Paista illalla ahvenia ja syö perunamuusin kanssa. Moni ei tee yhtään sen hyödyllisempää, vaikka nostaa korkeaa palkkaa.
- Anonyymi
Niin, moni ei tee muuta ku jotain jonninjoutavaa etätyötä..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17117917/lahes-miljoona-teki-etatoita-koronavuonna-2020 - Anonyymi
Nykyisillä sähkön hinnoilla ei ole varaa keittää pottuja,
- Anonyymi
Tipallisen tammikuun jälkeen voisi yrittää helmikuussa hakea töitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738