vasemistoliitto on venäjä

Anonyymi-ap

Ja katsokaa mitä venäjä tekee maanpäällä. Samoja tekoja vasemisto liitto politiikallaan suomeen ajaa lopputuloksena. Vihreät ja sdp avustaa ja kaiken tämän voi tarkistaa toteutuneesta historiasta ihan viikottain. Tosi asioita on ihmeen vaikea uskoa vaikka näette ne omin silmin ja korvin.
Rauhanneuvottelu ukrainaan? Helppo tehtävä= venäjä vetää heti joukkonsa pois itsenäisen ukrainan alueelta. Maksaa kaiken tuhoamansa ja voi alkaa heti purkamaan krimin siltaa. Maksaa sotakorvaukset. Teloittaa tuhansia virkamiehistön jäseniä kremlissä mm putin ystävällisyyden osoituksena. Vapauttaa poliittisia vankeja ja väliaikaiseksi presidentiksi Aleksei Navalnyi. Tämä on näin helppo tehtävä pääpiirteittäin.

12

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä myrkytät itsesi olemattomilla asioilla. Lopeta ihmeessä. Jos sulla on hyviä asioita ala tekemään niitä eläkä puhu pahaa muista. Olen demari ja aina puolustanut tovereitani luottamusmiehenä. Jos ps pystyy samaan niin hyvä.

• Anonyymi

” Sinä myrkytät itsesi olemattomilla asioilla.”
        Noin juuri venäjäkin tekee,kieltää totuuden ja kääntää selvän asian täysin nurinpäin. Olet komunisti venäläinen ja kehotan sinua suomen vihollista poistumaan heti suomesta venäjälle omaan ajatusmaailmaasi. Sinulle ei ole paikkaa suomen maaperällä. Ota venäjän kansalaisuus niin pääset onnelaan, älä myrkytä suomea. Kumma kun et ymmärrä totuutta no sehän on venäläisten tapa elää pelkässä valheessa. Oliko venäjän hyökkäys oikeutettu ukrainaan?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­N­y­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138627h

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Venäjän tärkein yhteistyökumppani Suomessa on perussuomalaiset.

• Anonyymi

Venäjällä ei enää ole mitään yhteistyökumppaneita paljon missään.

• Anonyymi

Kepulaiset on venäläisten ystäviä

• Anonyymi

Ei vaan vasemmistoliittolaiset, valitettavasti.

• Anonyymi

Salaliittoteorioille on ihan oma palstansa. Sinne foliohatut voivat siirtyä keskustelemaan tämän tyyppisisät huuhaa asioista.

• Anonyymi

Kaikki persut siihen ryhmään, salaliittoja ne näkee makkarassakin.

• Anonyymi

Tämän ketjun aloitus teksti on silkkaa faktaa ja voit lukea sen vasemiston päätöksistä ja heidän ajamista asioista ihan itse ylen uutisista. Foliohatuilla ei ole mitään tekoa näin selvissä asioissa. Tyypillinen vasemiston eli venäläis mielisen valhe olin taas syytteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän ketjun aloitus teksti on silkkaa faktaa ja voit lukea sen vasemiston päätöksistä ja heidän ajamista asioista ihan itse ylen uutisista. Foliohatuilla ei ole mitään tekoa näin selvissä asioissa. Tyypillinen vasemiston eli venäläis mielisen valhe olin taas syytteessä.

Lopeta jo. Tuollaiset veuhkaajat sotkee tosi aikassa vain housunsa.

• Anonyymi

Juche-aate on korealaista sosialismia. Se korostaa ihmisen riippumattomuutta, luovuutta
      ja vastuuta yhteiskunnan ja ympäröivän luonnon muuttamisessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe