Vastasi yhteen ketjuun mut ajattelin tehä oman aloituksen aiheesta. Mul ei kokemusta seksistä tai suuseksistä mut haluisin jo vähä opetella.
Oon vain suudellut ja hiplaillut mut en muuta..
Oon 165-60-musta tukka.B85
Haluisko joku opettaa;)
HerkkuSuuT
Haluisin opetel ottaa poskeen
13
683
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä T tarkoittaa nikissäsi?
- Anonyymi
Tyttö, eiks se oo itsestäänselvää?
HerkkuSuuT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö, eiks se oo itsestäänselvää?
HerkkuSuuTVoi se tarkoittaa myös transsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se tarkoittaa myös transsua.
Olen kyl ihan tyttö.
HerkkuSuuT - Anonyymi
Heinolassa asun, voitko tulla hakemaan autollasi?
HerkkuSuuT - Anonyymi
Joku txt minun nimissä tossa ylhäällä puhumalla autosta.
Oot ihan liian vanha sori.
HerkkuSuuT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se tarkoittaa myös transsua.
sehän oiski ihanaa
Kik whitey00
Tänne vain jos Vantaan lähellä.
23v urheilullinen- Anonyymi
Nuorekas nelikymppinen löytyis Satakunnasta
Riihimäellö
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
tyttö ystäväni irstaillessa opetti minullekin kuinka otetaan suihin ja syvälle kyse on nenän kautta hengityksestä kun sen oppii voi niellä vaikka kuinka suuren syvälle muista kieli
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, haluat siis pelata venäläistä rulettia kaikki patruunapesät panostettuna. Et ole liian vanha ja nyt jo väsynyt elämääsi.
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108