Koirat kuseksii pihaliittymän kinokset

Anonyymi-ap

Omakotitaloasujan riemuja.
Olen miettinyt että kun minulla ei ole koiraa niin pitäisikö katsoa kenen koira on kyseessä ja käydä itse kusella koiranomistajan pihaliittymän kinokseen.
Oikein keltainen aamukusi.
-osmo

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita kyltti: kameravalvonta! Valvon koiran kusemaan väärään paikkaan päästäjiä (no ehkä vähän eri tekstillä). Ja tosiaan laita vaikka oikeasti riistakamera kuvaamaan aluetta. Kyllä vähenee, usko pois. Meillä oli joskus vaan kyltti, silti jatkui kusetukset meidän postilaatikkoon. Lopulta kerran nähtiin, miten lähinaapuri antoi oman koiransa kusta taas talvella meiän postilaatikkoa vasten. Lapioitiin ne keltaiset lumet heidän postilaatikolleen (oli hyvät pakkaset jotta tiesi ettei sula pois), postilaatikkoon laitettiin omalla nimellä rehellinen saate, että palautettiin nuo, kun teillä selvästi jäi edelliskerralla huomaamatta meidän iso kyltti.

Kaupungissa ehkä parempi se kameralla kuvaaminen, kun paljon liikkuu noita tuntemattomia idiootteja. Sitten vaikka jos ootte Facebookissa, lähialueen ryhmään kuva kusettajasta (naama sumennettuna) mutta koira nähtävissä. Kyllä ne oppii.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kauheaa!

• Anonyymi

Minä olen suihkutellut penkat silloin tällöin mineraalitärpätillä ja jotenkin on semmoinen tuntuma, että se saattaisi jonkin verran vähentää kuseskelua.

Tiedä sitten, johtuuko siitä, että tärpätin käry menee sinne narun toisessa päässä olijan nenään ja viestii tilanteesta vai vierastaako koira oikeasti tärpätin hajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe