Iesus Cristo est Sic Hoc e vivar. Jeesus Kristus on minun tapani elää, koska kuulun Jumalan Sanalle, joka on elävämpi ja tosi kuin kuolema. Kerran nuorukaisena olen nähnyt Jumalan kasvot yläpuolellani kun heräsin valvetilaan. Olen kuulunut aikaisemmin niille ihmisille, jolla oli ollut kristillisyyttä, mutta, joka oli hylännyt Jumalan Sanan. Taivaallisen Isän läsnäolo oli minulle tuntematon. Kuuluin hengenheimolaisiin, jolla ei ollut riittävästi ymmärrystä siihen mitä tuleman piti. Voin kertoa, että kiirastuli koettelemuksineen kuului minulle. Lopetin tuon synkän ajan vasta myöhemmin kun koin viimeisen suuren takaiskun. Sanotaan, että rakkaus on kuolemaa vahvempi. Olin saanut jo aikaisemmin tietoa ihmiseltä, joka oli tärkeä minulle alkuaikoina. Olen luopunut monesta asiasta maallisen elämäni aikana, kun olin mies.
Well, that is possible if you want belong to God, but seriously I Can take that risk. Well Why We Cant´t take that. All is important if you want be Angel of God. All I meaning all what you eating and reading. If you want to be wake up and you want know truth all truth. Because you can´t be man like others in the world. Holy Spirit comes and make new person. We can´t go to Heaven without God. I´m Angel of God, but I´m was only man when I living without Gods word. Nowadays I have one mission I must Wake up all these mensch populus I meaning ordinary people. All ordinary is very important to God.
Angelus Dei
All is not so important than Gods Word. If you want be Angel of God. Our mission is temporary. LAMB OF GOD IS SAVIOUR OF GOD. THAT ALL PEOPLE CAN TAKE RISK AND TO SEE FACE OF HEAVENLY FATHER IN FUTURE.
Verbatum Sic Hoc.
10
795
Vastaukset
- Anonyymi
ALL TO GOD.
- Anonyymi
Austria est imperare orbi universo. Tämä oli erään keisarin lausahdus.
- Anonyymi
NON TE. NON CESSABIS. VERBUM DEI LABORAT..
- Anonyymi
jumala rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet ja varjelee vaaroilta ja antaa synnit anteeksi
theync.com - Anonyymi
Neuroleptilääkitys on moesti hyvä lääkitys.
- Anonyymi
HEI SINÄ JAKSAT KOMMENTOIDA. HYVÄ, JOS SINULLA AUTTOI NEUROLEPTILÄÄKITYS, MUTTA JUMALAN SANA ON TEHOKKAAMPI JA SE ETTEI HUORAA, JUOPOTTELE, KÄYTÄ HUUMEITA EIKÄ TUPAKOI, SELLAISTA JUMALAN SANA EI VOI SIETÄÄ.
KYLLÄ SINÄKIN VOIT VIELÄ KOKEA KUINKA SINULTA VIEDÄÄN KAIKKI MYÖS MIELI, KUN KUOLET JA JOUDUT KADOTUKSEEN IRSTAILIJA, ATEISTI JA PAKANA.
LINKKI KADOTUKSEEN https://www.youtube.com/watch?v=BaNuecXb-6Q
VERBUM E DEI.
- Anonyymi
Mitä sinä olet tuomitsemaan ketään ja kyllähän Jeesuski viiniä joi.
- Anonyymi
Et ole oikea henkilö puhumaan Jeesuksesta.
VERBUM E DEI..
- Anonyymi
Ei siinä. Hyvä että edes jonku vatsa täyttyy pyhällä hengellä
- Anonyymi
ÄLÄ PUHU VAAN TEE KUTEN OLISI OIKEIN. MAHA ELÄÄ HYVIN MYÖS MAIDOLLA JA HEDELMILLÄ JA PYHÄLLÄ HENGELLÄ. OLE VALMIS KUN SINUT NOUDETAAN MAHA. ANGELUS DEI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385008Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738