Loimaa hakee osaamis koordinaattorina, eiks Loimaalla osata enää mitää tehdä kun joka paikkaan tarvitaan konsulttia tai jotai kehittämis päällikköö. Mihin on päättäjiltä kadonnut tavallinen maalaisjärki.
Maksetaan turhasta sinne ja tänne. Ja sit itketään että ei oo ragaat. Nekin rahat vois sijoittaa vanhuksiin ja lapsiin. Sillä vanhuksia täällä on todella paljon
Osaamis koordinaattori
Anonyymi-ap
3
423
Vastaukset
- Anonyymi
No niin just!
Taitaa olla vähän niinku Tunkkarin seuraaja vähän fiinimmällä tittelillä.
lajijasuris - Anonyymi
Osaamiskoordinaattori on yhdyssana, ei taida aloittajalla ainakaan tietotaito riittää, ehkä sitä konsulttia tai kehittämispäällikköä (myöskin yhdyssana) sittenkin tarvitaan.
- Anonyymi
Niin näkyy, minä mummo taas kirjoitin väärin, mut siitä huolimatta Loimaan ei tartte tollasiin tuhlata rahaa. Asiat tärkeysjärjestykseen tehdään itse ja suunnitellaan niin säästyy rahaa jota Loimaalla ei ole ja kohta on vielä vähemmän kun ei ole veron maksajiakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239