Ihanaa kun ei tarvi lähtä aamusin mihinkään, senkun juo kuumaa eeetä ja laittaa takan tulille! Aamutohveleissa kömpii sisällä ja miettii miten jotkut pystyy tollasessa pakkasessa, lumessa ja jäässä mennä yhtikäs mihinkään.
Aamuisin vetelen peittoa korville ja herään kun haluan. Ai että. Ulos ei tarvi mennä jos ei halua, enkä mä halua. Kunnes ilmat lauhtuu olen sisällä. Kauheeta kattella kun ihmiset raappaa autoa ja putsaa... kauheet vaatteet päällä ettei meinaa tapiuakkaan, huh huh... miten vielä jaksaa duunata mitään ja tarkenee.
Mä meinaan olle ainakin huhtikuuhun asti sisällä ellei ilmat ole lussalla.... mahtavaa. Tsemppaan teitä ja olkaa iloisia, sitähänootte aina halunnu ja yritätte tunkee niitä orjatöiämuillekkin, mulle ei onnistu. Nautin lämpimästä.
Menen kylmästä lämpimään, tahdon peiton alle kömpimään...
Bakkanen senkun nousoo ja nousoo
11
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jäin vuosi sitten eläkkeelle ja olen nyt saanut eläkettä tilille, sekä tehnyt töitä omaan tahtiin ajan kuluksi. Tänään on uuden kirjan julkkarit, oli aika hieno tunne katsella valmista kirjaa ja kutsuvieraita. Kirjaa myyty jo ennakkoon tosi paljon!
Niin, lämmitin minäkin Porin-Matti uunia, se lämpiää pienellä puumäärällä mukavasti.
Pientä pakkasta on ollut, vähän olen tehnyt lumitöitä, mukavaa sekin. Onhan tämä hienoa aikaa, kun vuosi lopuillaan ja valmistaudutaan joulun viettoon. Joulukuusi on jo katseltu valmiiksi tutun metsänomistajan metsästä ihan luvan kanssa. Saan tehdä polttopuuta sieltä taas tuleville talville.
Mikäpä tässä talvea pidellessä! - Anonyymi
On kivaa elämää kun voi itse päättää mitä tekee ja mitä ei tee. Nyt on hirmu pakkanen aamulla, ei kyllä tule lähtyä tänään mihinkään tai oikeesti koko viikkoon, niin kauan kunnes on siedettävä ilma.
Olen tehnyt joulu jo pari viikkoa,, on niin joulusta kuin joulukaupassa.
kesällä taas on kiva olla ulkona kun on +26 llämmintä niin tulee ulkoiltua, kylmällä säällä pysytään kotona.
On niin plajon tekemistä kun ollaan askarteluhulluja ja tykätään uudistaa ja tehdä käsillä kaikkee, niin sitä työtä kotona riittää. - Anonyymi
Väärällä palstalla kirjoittelet ihanuudesta nooh tietenkin olette persaukisia. Mikä ihmeen onni ja autuus on joku makaaminen.
- Anonyymi
Ihan sama mitä kerrot, ei liikuta, se on sun oiekus sanoa mitä haluat. Minulle raha eimerkkaa muuta kun että saa laskut maksettua ja ruokaa pöytään, muu on luksusta. Minun elmänmäärittelee olla oman itseni herra, en tarvi siihen ketään saneleen enkä tekemistä mitä muut sanoo.
Kotona on parasta, olla sitten rikas tai persaukinen, ihan sama. Olet vaan kateellinen kun olet orjatöissä. Sun oma valinta. Onni ja autuus läytyy kotoonta. Sinä et pidä omista läheisistä etkä mahdollisisa lapsistasi kun haluat orjailla. Ihan oma sun valinta. Kiitos kun annoit taas pontta siihen että koti on paras paikkaenkä muuta halua.
- Anonyymi
Onko sulla koko suku tuollaisia täynnä ettei oikeen huvita tehdä mitään. Sekoitat yleisesti sen mihin itse pystyt työnä tekeen niin et oikeen mitään.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "ettei huvita tehdä mitään" ??? Pystytkö itse olemaan 24 h/7 ettet tee yhtään mitään??
Tiedät kyllä mitä tuo viesti tarkoitti, leitkit vaan idioottia.
EN TEE TYÖTÄ VIERAAN PALVELUKSESSA, EN OTA VSTAAN TYÖTÄ, EN HALUA TEHDÄ ORJATÖITÄ HUONOLLA PALKALLA. Siis....
TARKOITTI TYÖN TEKMISTÄ, TÖISSÄ OLOA, TYÖTÄ VIERAAN PALVELUKSESSA.
Kerro jos et vieläkään ymmärtänyt. Ei voi olla niin vaikeeta. - Anonyymi
Hehe.... jos sinä sanot että et käy kaupassa, niin onko sun suku tuollasia täynnä jotka ei käy koskaan kaupassa? Jos sanot ettei käy suihkussa, niin onko sun suku täynnä tuollasia ettei käy koskaan suihkussa???
- Anonyymi
Kas! Sehän on ollut taas tukipäivä, kun näitä työttömyyttä ylistäviä kirjoituksia ilmaantuu. No, parin viikon päästä valitetaan siitä, kuinka pienet ne tuet on ja kiukutellaan, kun hallitus patistelee menemään töihin.
- Anonyymi
kas kas, taitaa olla palkkapäivä kun niin iloisia ja krapulaisia duunareita täällä kadehtii meitä kotona olijoita, toiset saa rahaa orjailemalla ja toisille tulee rahaa tilille tarvitsematta tehdä mitään orajllista. Jes...
Noh, siellä sitä ootellaan vkl ja lomia ja kun vain vois vaan olla hetkiä.... hih... pienet palkat ja kiukuttaa kun rahat ei riitä vaan haettava kelasta ja tt tuesta lisää.... voi voi... sellasta se on kun lähtee orjauuden tielle...
kjäh käjäh, kiva lukee näitä duunareiden valituksia, kateellisten ja masentuneiden, väsyneiden äkäisten juttuja... voi voi... oma syysi..
- Anonyymi
Elämänhallinnassa teillä häikkiä kun möllötätte kotona kädet ristissä pyöritellen peukaloita.Toki tietenkin kun olette ylipainoisia.Höpö höpö kuka palkkais ylipäätänsä tuollaisia notkujia. Sitten maristaan köyhyyspalstalla ettei rahoja.ÄLY HOI ...........
- Anonyymi
Tietenkin möllätmme, mitä muuta? sehän vasta on se elämän suola kun voi katsella kun muut raataa. Ja parasta elämää onkin. Se on hyvä ettei kukaan palkkaa, ei fiksut töitä tarvi.
Kun oot noin kateellinen, mikä estää sinuakin olemasta onnellinen ja tehdä mitä itse haluat??? Ihnaa olla vaan, kun näitä katkeria viestejä tulee aina, niin se on vaan sen osoitus että olette kiinnostuneita ja kateellisia hyvästä elämisen taidoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738