Ihanaa olla työtön

Anonyymi-ap

Jahas nyt löyty tämä ihanaa olla työtön kirjottaja niin hän on 30v jääny nypista eläkkeelle ja nyt on 63v.Jos jo 30v kirjoitetaan eläke sellaiselle ihmiselle joka suurnpiirtein terveiden kirjoissa niin nupissa täytyy olla häikkiä ja pahasti.45v äijän kyllä ymmärrän kuka repiny hommia raskaissa töissä.Jumalauta 30v ja työkyveläke huh huh.

15

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ja monet muut ovat taas toista mieltä, työ on se mikä ihmisen tappaa, vammauttaa ja aiheuttaa monia sairauksia. Eläkkeelle jäämistä jarrutwetaan sen vuoksi, että mahdollisimman moni sairastuu työssänsä, eikä näe niitä eläkepäiviä joten valtio saa hänen eläkerahansa, siksi eläkeikää korotetaan. kierosti valtio aina yrittää kerätä kaikkien rahat, ja valehtelee ettei ole rahaa, mutta kuin ollakkaan sitä riittääa aina heille itselleen ja ulkomaille, muttei omaan kansaan.

Itse olen ollut eläkkeellä jo 30 v ja nyt olen 63 v . hoidan kotona lastenlapsiani, harrastuksia on viikoss 3, pyöräilen, ajan autoa, pidän musiikkikerhoa, matkustan ja juoksen metsässä ja marjastan.. Enempi jaksan nyt kun työaikana ikinä. Nyt ei meinaa päivä riittää tekemiseen, työss olessa toivoi aina vkl ja lomia. Siivoan joka päivä ja meikkaan ja tannssin... voi kuule, elän nyt unelmaa.

• Anonyymi

Tuskimpa sinulla kummoinen työura on ollut, jos 33 vuotiaana olet jo jäänyt eläkkeelle. Itse en pahemmin viitsisi kehuskella asialla, mutta tällä palstallahan oikein ylpeillää sillä työtämyydellä ja syljetään niiden päälle, ketkä verorahoillaan kustantaa kotona oleskelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa sinulla kummoinen työura on ollut, jos 33 vuotiaana olet jo jäänyt eläkkeelle. Itse en pahemmin viitsisi kehuskella asialla, mutta tällä palstallahan oikein ylpeillää sillä työtämyydellä ja syljetään niiden päälle, ketkä verorahoillaan kustantaa kotona oleskelun.

Miksi pitäisi olla? En ole täällä työntakia. En tarvi työtä. Se on ajanhukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa vaan ottaa päähän näitä työttömiä jotka kehuvat työttömyyden ihanuudesta,ei kukaan ota töihin.Jos 33v eläkkeelle niin melkeimpä mielenterveys perusteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullut töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.

• Anonyymi

Päänuppiko teki sen, fttä eläkkeelle pääsit? Ruumiillista vaivaa sinulla ei ole, kun lukee tekemisiäsi.. Kerro, miten hullun paperit saa helpoiten?

• Anonyymi

Jos noin paljon energiaa ni luulis että työelämässä.Tämä köyhyyspalstan ihanaa olla työtön.

• Anonyymi

Työttömyyshä on parasa aikaa. Ei tetysti kaikille mutta miksi olet siitä katkera? Tee sinä työtä ja toiset haluu olla työttömiä, mikä sinua siinä ressaa? katkeruus ja onneton elämäsi. Tee asialle jotain jää työttömäksi äläkä kadehdi toisia. Jokainen elää oman elämän itse ja sillai kun haluaa.

• Anonyymi

Montako luuseria olet synnyttänyt itsesi lisäksi muiden elätettäviksi?

• Anonyymi

Työttömänäkö elämää rakennetaan täh.Näkeehän sen nuorista työttömistä kuinka syrjäytyy elämästä.Sinulla taitaa koko suku olla työttöminä tai eläkkeellä.

• Anonyymi

Kyllä rakennetaan, moni rakentaa, eihän sitä orjatöissä ehdi, muutakun nukkua ja duunata.

paremman elämän saa kun voi itse rauhassa tehdä mitä haluaa. Kun on käsitään kätevä niin saa aikaan mitä vain.
        Jos sinä olet syrjäytynyt elämästäsi, niin olen tosi pahoillani, ettet osaa tehdä mitään ja ei ole sulla läheisiä ei ystäviä... murjota sinä vaan kotona. Maailma on tekemistä täynnä ja itse oelt vastuussa siitä miten sen elät.

• Anonyymi

Minusta oli kiva olla työtön vähän alle 60v, sain viettää aikaa läheisteni kanssa ja hoivata eli arvokasta aikaa todella, vaikka eläke pieni nyt silti muistan kiitollisuudella.

• Anonyymi

joo mäki jäin jo kaks kymppisenä eläkkeelle
      ei tarvii kiirehtii minnekkää

kelan rahat juoksee ja joskus haetaan lisää

t rainer

• Anonyymi

Taitaa olla niitä ttt= 550€/kk. kelpaa sillä viettää sitä kulutusjuhlaa.

• Anonyymi

Sinäkö siis viihdyt työnhakijana loputtomiin? Työttömänä työnhakijana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5070
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      512
      1652
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe