Aika monta fiksua miestä ja naista on Outokummusta lähtenyt maailmalle, jotakin asioit on kasvatuksessa ja peruskoulutuksessa tehty oikein. Bisnes osaajat, johtajat, näyttelijät, juontajat, kirjailijat, opettajat, laulajat, urheilijat ja ihan tavalliset ihmiset, jotka asuvat maailman Metropoleissa esim. NewYork. Hattua täytyy nostaa näille tyytyväisille ihmisille, ketkä kunnioittavat Outokumpua ja elettyä nuoruuttaan Outokummussa /Kuusjärvellä.
Menestyneitä ja tunnettuja Outokumpulaisia
14
1661
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksuimmat ihmiset ovat todellakin lähteneet maailmalle ja mitä sitten on jäänytkään paikkakunnalle ?
Väkisin eläjiä joilla ei maailmalle annettavaa...
Kuinka moni lähteneistä sitten kunnioittaa juuriaan ja synnyin kuntaansa, prosenteissa melkoisen pieni osa vuosittain mainitsee juurensa...- Anonyymi
Ainakin Anna Puu osasi sanoa suorat sanat kuolevasta paikkakunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Anna Puu osasi sanoa suorat sanat kuolevasta paikkakunnasta.
Anna sanoi mielipiteensä jota moni kuuntelee.
Minä raaskin sanoa suoraan ainakin kysyttäessäni että olen syntynyt Kuusjärvellä ja asun Joensuussa joka on rakas kotikaupunkini.
Outokummusta ei mitään hyvää sanottavaa, ahdistaa kun ajattelenkin aikaa siellä. Ilmapiiri on synkkä, juoruajia riittää ja suurin osa heistä on miehiä.
Pieni piiri pyörii ja siihen en päässyt mukaan, erilaisuuksia kun ei huolita millään tavoin mukaan paikkakunnan toimintoihin.
Onnekseni voin syntymäkunnakseni laittaa Kuusjärven, se löytyy virallisista papereista joten..
Joensuussa parkaisin ekan kerran, joten juurillani olen.. - Anonyymi
Ei muuten tarvitse olla kovin fiksukaan, jos leipä loppuu, on pakko lähteä, mutta ehkäpä se fiksuus onkin juuri siinä, että tajuaa lähteä aikanaan muiolle maille vierahille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sanoi mielipiteensä jota moni kuuntelee.
Minä raaskin sanoa suoraan ainakin kysyttäessäni että olen syntynyt Kuusjärvellä ja asun Joensuussa joka on rakas kotikaupunkini.
Outokummusta ei mitään hyvää sanottavaa, ahdistaa kun ajattelenkin aikaa siellä. Ilmapiiri on synkkä, juoruajia riittää ja suurin osa heistä on miehiä.
Pieni piiri pyörii ja siihen en päässyt mukaan, erilaisuuksia kun ei huolita millään tavoin mukaan paikkakunnan toimintoihin.
Onnekseni voin syntymäkunnakseni laittaa Kuusjärven, se löytyy virallisista papereista joten..
Joensuussa parkaisin ekan kerran, joten juurillani olen..Varmastihan Anna Puu -piipittäjää kukaan kuuntelee. Oikein hermoihin käy sen nitisevä ääni.
Ja mitä sitten tänne Outokumpu-palstalle kirjoittelet, ja näitä luet. Ei luulisi kiinnostavan, kun olet niin joensuulainen. Köyhä tyhjäpää olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastihan Anna Puu -piipittäjää kukaan kuuntelee. Oikein hermoihin käy sen nitisevä ääni.
Ja mitä sitten tänne Outokumpu-palstalle kirjoittelet, ja näitä luet. Ei luulisi kiinnostavan, kun olet niin joensuulainen. Köyhä tyhjäpää olet.Annan ääntä en voi sietää, tusina eukko siinä missä 99 muutakin idols jodlaajaa ovat. Yhtään oikeaa tähteä ei syttynyt kisoissa. Todelliset tähdet kun eivät kisaile he nousevat kestotähdiksi sitkeällä työllä ja taidolla.
Esim. Mikko Mäkeläinen, Simo Silmu, molemmat persoonallisia hyvä äänisiä kestotähtiä..
Mitä tulee Outokumpuun ja elämään täällä, ajatukset ovat kahtiajakautuneet. Pikkukylä jossa kaikki tuntee toisensa, itse pysyn omissa oloissani elän tylsää elämää. Juoru ukot ja akat keksivät kaikenlaista paskaa ja juoruavat sitten selän takana.. Ilmapiiri on siis täysin mätä jollaiseen ei muualla uskoakseni törmää..
Näitä vuodatuksia luetaan ympäri maailman.. Suomessakin uskon poismuuttaneiden lueskelevan ja ihmettelevän tekstien negatiivista sävyä.. Positiivista kummusta on hankalaa keksiä...
- Anonyymi
Sanna Antikainen PS . Sitä keskustan edustajaa en muista, joku auttakoon
- Anonyymi
No johan vitsin muraisit ja päiväni pelastit... Sanna tuo järjen jättiläinen ja häpeätahra Outokumpulaisille...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01bcc9a0-13ac-42f2-8281-af2fda616da4
- Anonyymi
Hutunen on toinen kansanedustaja Antikaisen lisäksi. Hutusella taitaa olla ensimmäinen kausi
- Anonyymi
Huttunen on muuttanut sukunimeään. Nyt Räsänen
- Anonyymi
Räsänen on toisella kaudella... Ehkä viimeisellään kun KEPU tukee sysipaskaa hallitusta oppositiosta, katuaa viimeisetkin äänestäjät sillä pelillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsänen on toisella kaudella... Ehkä viimeisellään kun KEPU tukee sysipaskaa hallitusta oppositiosta, katuaa viimeisetkin äänestäjät sillä pelillä...
Kepu yhtä kuin kokoomus nykyään.
Sipilän porukka hallituksen puolella leikkaamassa.
AJETELKAA LAPSIKOROTUSTA EIVÄT TYÖTTÖMYYS TURVAAN HYVÄKSY.
PERHE YSTÄVÄLLISYYS KAUKANA. VAUVALISÄ VOI PERK.. VOE SANNA JA HANNA..
ME ETTE SAULIN KANSSA. Ensi jouluna Hurstin joululahja kasseja antaa kun veitte köyhältä ekana leivän äänestämällä... Täi tyhjää äänestitte - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Hanna on kauniimpi. Hyvät kurvit hällä!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299