Onko kellään tietoa miten on hoidettu ajoharjoittelu. Onko riittävä vai luemmeko lehdistä lisää näitä ulosajoja. Joku ties kertoa että saattaa olla kk välissä ettei pääse ajamaan ja silti on ammattipätevyys tai pitäisi hallita kyseinen kulkulaite . Aika kamikatse hommaa varsinkin näin talvella. Jep panssarivaunu on tietenkin ihan omalukunsa toki sillä saa tuhoa aikaiseksi ja vastapuoli jää kakkoseksi. Vähän huolestunut olen kun tyttärellä kutsunnat ja haluaisi autokuskiksi.
Miten on hoidettu Parolanummella .
9
212
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttärellä!? Hän on siis alunperin syntynyt kuitenkin pojaksi jos hänellä on kutsunnat?
- Anonyymi
Sama kais se nyt on mihin sitä intissä kuolee putinin luoteihin nyt viimeistään.
- Anonyymi
Kirjaimellisesti haluaa kutsun .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimellisesti haluaa kutsun .
Ei naiset pääse autokuskeiksi. Ehkä sotakoiran tai hevosten hoitajaksi voi päästä mutta muuten ei erikoisalojen paikkoihin pääse. Hyvin harva nainen pääsee edes kapiaiseksi. Naiset ovat intissä vain tiellä ja miehet joutuvat kantamaan niiden varusteita marsseilla. No tupapilluksi kelpaavat toki.
- Anonyymi
Se on Parolannummi ei mikään Parolanummi.
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Viikonlopun kurssi pienempiin autoihin.
- Anonyymi
Ulosajo opettaa viimein . Osahan on sellaista joille opetus /säännöt ovat punainen vaate .
- Anonyymi
Osaa ei pitäisi päästää opetuksen jälkeenkään rattiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748