Kinkut maksaa 40 euroa 4 kilon kinkku. Maksa ja lanttulaatikot maksaa yli 2 euroa 400g. Kalat maksaa 20 euroa savustettuna. Sillit maksaa jo 5 euroa purkki.
Taidan syödä muusia ja kalapuikkoja jouluna.
Mitä halpaa jouluruokaa on kaupoissa?
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Osta kinkku +muut jouluruuat joulun jälkeen, saat puoleenhintaan jopa alle. Mässäile vaikka uutenavuotena.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuinka paljon sitä ruokaa pitää jouluksi olla? Itselle riittää yksi pieni vuoka kutakin laatikkoa, pieni paketti valmiiksi siivutettua kinkkua . Sillejä en osta kun liian suolaisia, samoin savustetut kalat. Palan lohta maustan ja paistan uunissa tai pannulla , se riittää joulukalaksi.
- Anonyymi
Nyt hiljattain oli ainakin yhdessä kaupassa yhden kalafirman savulohifileitä myytävänä 19,90€/kg hinnalla, eli aika edullisia, vielä kun fileet olivat reilu puolen kilon kokoisia.
Eli 1 file maksoi noin 10€ ja on yllättävän riittoisa kuitenkin, maku on vielä todella hyvä. Eli on hyvin savustettu.
Noita halpamerkkien maksalaatikoita ainakin saa halvimmillaan 1,60€/rs, nuo muut laatikot tosiaan maksaa kait jo reilu 2€/rs. Tosin Saarioisten isoja laatikkorasioita sai tuosta samasta kaupasta, mistä ostin tuon savufileen, 3,99€/700gr rs.
Jouluksi muuten olen ostanut kalkkunan rintafileen ja kokannut sen uunissa miedossa suolassa. Kilohinta on ollut 13-15€ ja fileen olen ostanut aina noin 700-800gr kokoisen. Riittää ihan hyvin yhdelle ihmiselle, on hyvää(parempaa kuin kinkku mielestäni) ja hinta on jäänyt aina siihen kympin tietämille per file.
En nyt syö laatikoita juuri muita, paitsi perunalaatikkoa, ja yksi iso loota riittää mulle ihan hyvin 2-3 päiväksi.
Eli ostan varmaan taas täksikin jouluksi kalkkunafileen, lootan perunalaatikkoa ja jos tuota saman firman savulohta saa jouluksikin, niin fileen sitä. Ja jos hinta on yhtä edullinen tuolloin, niin kympin maksaa sekin.
Eli jos näitä mun jouluruokia laskee, niin kymppi kalkkunaan, toinen kymppi savuloheen ja 4€ perunalaatikkoon.
Yhden tutun kautta saan sinappisilakkaa hieman edullisemmin, 3€/prk, kun kaupassa maksaa jo liki 8€prk. Sitä ostan yhden tai kaksi purkkia.
Eli kolmella kympillä saan jo hyvinkin useamman päivän jouluruuat ja tuota kalkkunaa ainakin jää ylikin, teen lopuista varmaan jonkun keiton tai laatikon.
Kahvia mulla on jo/vielä pari pakettia, sain sitä tarjouksesta alkukesästä 2€/paketti ja tuolloin mulla oli sen verran ylimääräistä rahaa, että ostin sitä 6 pakettia.
Makeata en syö hirveästi, vaikka siitä tykkäänkin.
Mutta Lidlistä sai ison pussillisen piparkakkuja 1,30€ hintaan ja ostin yhden tuttavapariskunnan kanssa yhden suklaakonvehtityrkyn porukassa, kun Pandan konvehteja myytiin 1,5kg kympillä ja siitä sain yhden puolen kilon pussin itselleni reilu 3,30€ hintaan ja se kestää mulla pitkälle ensi vuoteen.
Että ei ainakaan mulla mennyt/mene jouluruokiin hirveästi, vaikkakin tietysti menee enemmän kuin yleensä.
Noin 30€ laatikot ja lihat, kahviin ja herkkuihin vähän vajaa kymppi. - Anonyymi
ostin kokonaisen ison kirjolohen noin 20 f, syödään ukon kanssa neljä kertaa, ja pää ja evät meni koirille. Porkkana- ja lanttusosetta myydään varsin halvalla ja niistä voi paistaa itse laatikot. eikä ne valmiit laatikotkaan kamalan kalliita ole, kun mattaa etsiä tarjouksia.
- Anonyymi
Joo ja nyt justiinsa k-ketjun lähikaupassani kirjolohta myytiin tarjouksessa 7,99€/kg.
Ostin 2 kalaa, sai hyvät fileet niistä ja perkeistä keitin kalakeiton.
- Anonyymi
Muistan hyvin vielä ajan kun kinkkua sain 1€ per kilo alennuksesta , eikä siitä kovin kauan ole sentään .
- Anonyymi
Alennukset ovat nykyäänkin hyvät. Jos ei nyt ihan 1€/kg-tasoa, niin hyvät silti. Viime vuoden kinkkualessa kilohinta ainakin omalla asuinseudullani oli 2-3 euron kilohintaluokkaa.
- Anonyymi
Ollaan ostettu koko perheelle joulusafkat ihan kaupasta pienellä rahalla. Juuri nyt ostin marketista 10kg säkin porkkanoita muutamalla eurolla, siitä tulee porkkanalaatikkoa ym. aika paljon. Lantut ei paljoa maksa, niistä saa lanttulaatikkoa. Perunat on halpaa, 5kg säkki maksoi 0,99€, siitäkin tulee jouluruokaa melkoisesti, imellettyä perunalaatikkoa ym. ym. Kirjolohta oli K-Supermarketissa 7,99€, siitä joulukalaa. Riisiä ostin 1kg pussin, ei maksanut mahdottomia, siitä riittää vielä ensi vuoden jouluun puuroriisiä. Verkkokaupassa 3 litran hanaviini maksoi peräti 4,95€, siitä riittää joulupöytään aterioille juotavaa. Muikut maksoi 5€ kg ja suolasin niistä joulukalaa, tönkkösuolattu muikku on tosi hyvää lanttulaatikon ja imelletyn perunalaatikon kanssa. Kalkkunarulla ostettiin tarjouksesta, ei maksanut punaisella lapulla 50% alennuksella mahdottomia, on valmiina pakastimessa. Pieni kinkku katsellaan vielä jostain tarjouksesta. Kotikaljaa tehdään vielä lisäksi Tuoppi kotikaljauutteesta, ei maksa mahdottomia.
Meitä on omaa porukkaa 5 henkeä ja mukaan tulee vielä vävy, sekä nuorimman tyttären kaveri, eli meitä on 7 henkeä joulupöytään. No problem! - Anonyymi
Rakettispaghettia kilo 0,45c ja kylkeen tomaattimurskaa 0, 37c.
- Anonyymi
Ostan jouluruuat joulun jälkeen niin saa 60% alennuksesta. Säästän varmaan 100 euroa kun ostan 5-6 päivän ruuat.
- Anonyymi
Vähän samaan tyyliin ni en aatoksi osta mitään sen erikoisempaa ehkä karjalanpaistilihoja ja pienet laatikot, yhdessä k supermarketissa hyvät tarjoukset lihoista joulun jälk,viime vuonna 3eur kg valmista kinkkua esim. Voi olla että alennusprosenteilla ostan kinkun ja paistan,pilkon ja pakkaseen.Joulupäivänä veljelle syömään ja noin yleisesti yksin asun.Ei ennen joulua syö jouluria vaan sen jälk.Laatikoita saa varm alennuksessa.pakkaseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738