Pelottaa. Mitähän tekemästäni rötöksestä seuraa? Neuloin viime talvena vävylleni sukat. Hän oli kiitollinen ja toi palkkioksi kaksi kampaviineriä. En minä eikä hänkään ilmoittanut verottajalle. Mitähän tuollaisesta verohuijauksesta seuraa, jos käry käy? Aamupostissa oli aiheesta juttu, jonka mukaan sukkkien ja pullan myyntitulot ovat verotettavaa rahavirtaa, mutta entä tuo kinkkinen tilanne, jossa verotettava tuote on maksettu verotettavalla tuotteella pimeästi?
Muista sitten ilmoittaa verottajalle
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on sama huoli. Palautin pulloja ja tölkkejä, joista osa oli sellaisia, joita en itse ollut ostanut, maksanut ja juonut. Sain näistä toista kymppiä! Ei kerrota tästä muille.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kun lienet mainio neuloja niin voisit neuloa Li Anderssonille lämpimät lapaset.Ei tarvitsisi Liin pitää kokoajan kasiään toisten taskuissa.
- Anonyymi
Älä ainakaan hyvinkääläisten ilmoitustaulun juoruämmiltä kysy neuvoa. Ne ilmoittaa sut verottajalle ja tekee lasun kans.
- Anonyymi
No niin, nyt minuun iski vimmattu kampaviinerihimo. En muista koska olisin niitä syönyt viimeksi. Toisaalta, tämähän on oikeastaan ihan hyvä seuraus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096