miksi pisatulokset huononevat?

Anonyymi-ap

Digilaitteet syynä?

21

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­­y­­­m­f­o­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      arvatenkin liika pissaa päässä. Siitä se johtuu,

      • Anonyymi

        Suomi on ainoa ns. sivistysvaltio maailmassa, voi olla ainoa valtio, missä pakotetaan lapsia lukemaan pakolla kieltä, Suomessa pakko- ja virkamiesruotsia, jonka tarpeellisuutta hekään, vaikka ovat lapsia eivät ymmärrä, toisin kuin varallisuuttaan kasvattavat ja varjelevat ansanedustajamme. Lapset, nuoret, aikuiset, ketkään eivät opi älyttömyyttä ja selkeää vääryyttä, vääryyttä millä on tuhottu koko Suomen hyvinvointi, pakkoruotsilla. Pakkoruotsi passivoi koko kansan, vääristää poliittisen ajattelun ja on aiheuttanut vallan siitymisen suomalaisuutta väheksyvälle, jopa vihaavalle kansanosalle, pienelle ruotsinkieliselle vähemmistöllemme ja Ruotsin valtiolle. Tästä on tuloksena kaikki älyttömät päätökset joilla Suomen talous on tuhottu, Jäämeri ja Karjala menetetty. Tiedän miten se tehtiin. Mutta asiaan, lapsikin ymmärtää jo, että jos et usko maapalloa litteäksi, on elämäsi tuhottu. Se passivoi jos mikä. Lue: "Jos et ymmärrä pakko- ja virkamiesruotsin osaamista ainoaksi autuaaksi tekeväksi elämässä, olet tuhoon tuomittu, et etene minnekkään sosiaalisessa hierarkiassa ja vaikka olisitkin lukenut pakkoruotsisi tarkaan, sinulta rajataan mahdollisuuksia siitä huolimatta." Pakkoruotsi kun on kuulemma portti vieraisiin kieliin, sen takia sitä opiskelevat kiinalaiset, afrikkalaiset, eteläamerikkalaiset, japanilaiset, USA, Kanada, koko maailma, kaikki Etelämantereellakin sitä opiskelevat, kun eivät tiedä jos vaikka menisivät joskus Ruotsiin Volvolle töihin. Kumma kun suomenkielinen väestö ei tajua miten tärkeä on pakko- ja virkamiesruotsi, että pärjää maailmassa, kun ranskalaisetkin opiskelevat sitä suurella halulla, kilpailevat ja taistelevat, maksavat mitä vaan, että pääsisivät opiskelemaan pakkoruotsia. Pakkoruotsi, ei ole lunnontiede, mutta aiheuttaa sen että luonnontieteissä älykkäät pojat syrjäytyvät opinnoista, kun eivät pysty käsittämään pakkoruotsin autuutta ja tarpeellisuutta. Siinä telaketjufeminismin lisäksi on suurin haittatekijä Suomen menestymiselle pisatuloksissa. Kaikki raharikkaat päättäjämme, ansanedustajamme paskat välittävät suomenkielisestä kansasta, sen lapsista, kunhan heidän tulotasonsa on taatu ruotsinmielisten puolelta, ketkä ovat juuri nousseet valtaan ja varallisuuteen tämän pakko- ja virkamiesruotsin avulla ja mm. Ruotsin valtion tuella. Että semmosta. Donnerikin ymmärsi jo, että eivät suomenkieliset ruotsia opi, mutta ei ymmärtänyt, minkä takia eivät opi. Eivät opi kun ovat viisaita, toisin kuin nokkelat ruotsalaiset ketkä eivät ottaneet neuvosta vaarin ja alkaneet sodan jälkeen rakentamaan tätä maata yhteistyössä suomenkielisten kanssa, päin vastoin ovat rikkoneet suomalaisuutta minkä ennättävät. Mikä olisi Suomen tilanne nyt, kun olisi sodan jälkeen puhallettu yhteen hiileen, niin kuin Kekkonen ehdotti. Olisimme maailman johtavin valtio lukuisilla mittareilla mitattuna, väkilukuun suhteutettuna, viisaat harkitsevat, tehokkaat ja tunnolliset, suomalaiset ja nokkelat suomenruotsalaiset. Mutta se ei sopinut suomenruotsalaisille, he haluavat pitää suomenkielisen kansan altavastaajana, kouluttamottomana, helposti hallittavan. Siihen tulee muutos, aivan kuin Kekkonen ennusti. Suomenruotsalaisten ahneutta ja typeryyttä ei olisi tarvinnut kokea. Pakko- ja virkamiesruotsin poisto nostaa Suomen taas pisatulosten kärkeen. Suomi yksikieliseksi, ei siihen muuta tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on ainoa ns. sivistysvaltio maailmassa, voi olla ainoa valtio, missä pakotetaan lapsia lukemaan pakolla kieltä, Suomessa pakko- ja virkamiesruotsia, jonka tarpeellisuutta hekään, vaikka ovat lapsia eivät ymmärrä, toisin kuin varallisuuttaan kasvattavat ja varjelevat ansanedustajamme. Lapset, nuoret, aikuiset, ketkään eivät opi älyttömyyttä ja selkeää vääryyttä, vääryyttä millä on tuhottu koko Suomen hyvinvointi, pakkoruotsilla. Pakkoruotsi passivoi koko kansan, vääristää poliittisen ajattelun ja on aiheuttanut vallan siitymisen suomalaisuutta väheksyvälle, jopa vihaavalle kansanosalle, pienelle ruotsinkieliselle vähemmistöllemme ja Ruotsin valtiolle. Tästä on tuloksena kaikki älyttömät päätökset joilla Suomen talous on tuhottu, Jäämeri ja Karjala menetetty. Tiedän miten se tehtiin. Mutta asiaan, lapsikin ymmärtää jo, että jos et usko maapalloa litteäksi, on elämäsi tuhottu. Se passivoi jos mikä. Lue: "Jos et ymmärrä pakko- ja virkamiesruotsin osaamista ainoaksi autuaaksi tekeväksi elämässä, olet tuhoon tuomittu, et etene minnekkään sosiaalisessa hierarkiassa ja vaikka olisitkin lukenut pakkoruotsisi tarkaan, sinulta rajataan mahdollisuuksia siitä huolimatta." Pakkoruotsi kun on kuulemma portti vieraisiin kieliin, sen takia sitä opiskelevat kiinalaiset, afrikkalaiset, eteläamerikkalaiset, japanilaiset, USA, Kanada, koko maailma, kaikki Etelämantereellakin sitä opiskelevat, kun eivät tiedä jos vaikka menisivät joskus Ruotsiin Volvolle töihin. Kumma kun suomenkielinen väestö ei tajua miten tärkeä on pakko- ja virkamiesruotsi, että pärjää maailmassa, kun ranskalaisetkin opiskelevat sitä suurella halulla, kilpailevat ja taistelevat, maksavat mitä vaan, että pääsisivät opiskelemaan pakkoruotsia. Pakkoruotsi, ei ole lunnontiede, mutta aiheuttaa sen että luonnontieteissä älykkäät pojat syrjäytyvät opinnoista, kun eivät pysty käsittämään pakkoruotsin autuutta ja tarpeellisuutta. Siinä telaketjufeminismin lisäksi on suurin haittatekijä Suomen menestymiselle pisatuloksissa. Kaikki raharikkaat päättäjämme, ansanedustajamme paskat välittävät suomenkielisestä kansasta, sen lapsista, kunhan heidän tulotasonsa on taatu ruotsinmielisten puolelta, ketkä ovat juuri nousseet valtaan ja varallisuuteen tämän pakko- ja virkamiesruotsin avulla ja mm. Ruotsin valtion tuella. Että semmosta. Donnerikin ymmärsi jo, että eivät suomenkieliset ruotsia opi, mutta ei ymmärtänyt, minkä takia eivät opi. Eivät opi kun ovat viisaita, toisin kuin nokkelat ruotsalaiset ketkä eivät ottaneet neuvosta vaarin ja alkaneet sodan jälkeen rakentamaan tätä maata yhteistyössä suomenkielisten kanssa, päin vastoin ovat rikkoneet suomalaisuutta minkä ennättävät. Mikä olisi Suomen tilanne nyt, kun olisi sodan jälkeen puhallettu yhteen hiileen, niin kuin Kekkonen ehdotti. Olisimme maailman johtavin valtio lukuisilla mittareilla mitattuna, väkilukuun suhteutettuna, viisaat harkitsevat, tehokkaat ja tunnolliset, suomalaiset ja nokkelat suomenruotsalaiset. Mutta se ei sopinut suomenruotsalaisille, he haluavat pitää suomenkielisen kansan altavastaajana, kouluttamottomana, helposti hallittavan. Siihen tulee muutos, aivan kuin Kekkonen ennusti. Suomenruotsalaisten ahneutta ja typeryyttä ei olisi tarvinnut kokea. Pakko- ja virkamiesruotsin poisto nostaa Suomen taas pisatulosten kärkeen. Suomi yksikieliseksi, ei siihen muuta tarvita.

        oletko jäänyt nyt pikkasen liikaa kiinni siihen naapurun maan ruotsin kieleen.. Itselleni ihan punikki kantasuomalaisena ruotsin kielen oppiminen oli helppoa. Jokainen on tietenkin yksilö. Toisilla pää leikkaa kuin partaveitsi syntymästä lähtien ja toinen joutuu oppiaksensa (edes jotain ) tekemään valtavasti duunia. Minulle on aivan sama onko ruotsin kieli koulussa pakollinen vai ei. Suomeen sopii monikielisyys ihan hyvin, Junttius pois,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko jäänyt nyt pikkasen liikaa kiinni siihen naapurun maan ruotsin kieleen.. Itselleni ihan punikki kantasuomalaisena ruotsin kielen oppiminen oli helppoa. Jokainen on tietenkin yksilö. Toisilla pää leikkaa kuin partaveitsi syntymästä lähtien ja toinen joutuu oppiaksensa (edes jotain ) tekemään valtavasti duunia. Minulle on aivan sama onko ruotsin kieli koulussa pakollinen vai ei. Suomeen sopii monikielisyys ihan hyvin, Junttius pois,

        Jonkin sortin huumoria.


    • Anonyymi

      Aines on huonontunut mm. maahanmuuton seurauksena. Luokissa ei ole työrauhaa, joten kaikki kärsivät. Häiriköt pois luokista, niin on mahdollista nostaa tasoa.

      • Anonyymi

        Kansa- ja oppikoulu takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa- ja oppikoulu takaisin.

        Tai yksityiskoulut ja jokainen perhe voi päättää maksaako veroissaan vai yksityiselle.


    • Anonyymi

      Ei ole henkilökuntaa riittävästi. Henkilöstö on vähentynyt puoleen siitä mitä oli joskus 80-90 luvulla vaikka työmäärä on kasvanut. Sama homma kaikessa muussakin toiminnassa.

      • Anonyymi

        oppilaidenkin määrä on romahtanut


    • Anonyymi

      Se on kyllä huvittavaa miten kukaan ei löydä syytä opettajien tasosta, koulujen johtamisen eli rehtorien tasosta tai vaikkapa Li Anderssonin kokeiluista…..

      • Anonyymi

        Syynä Turun perintätoimet


      • Anonyymi

        Jokainen täällä tietää, että miksi oppilaiden taso on huonontunut.
        Turha syyttää opettajia, jotka tekevät parhaansa. Mutta ei maahanmuuttajien riehumiselle luokassa mitään voi, koska rassismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen täällä tietää, että miksi oppilaiden taso on huonontunut.
        Turha syyttää opettajia, jotka tekevät parhaansa. Mutta ei maahanmuuttajien riehumiselle luokassa mitään voi, koska rassismi.

        Lauri sen kertoi (https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f878852a-42bf-4253-96dc-4a7ed7bb36f4, linkki on tuolla ylempänä):

        "Pisa-tutkimuksissa menestyvät yhtenäiskulttuurit, joissa oppilasaineksella on kotoa hankittu vankka äidinkielen osaaminen.
        Aasian maat ja Viro ovat yhtenäiskulttuureita. Suomi ei sitä enää ole, mikä näkyy Pisa-tuloksissa."

        "Esseitä ei kirjoituteta, koska nuoret eivät saa niitä tehtyä eivätkä osaa suomea riittävän hyvin. Kun opettajat eivät vaadi tai eivät voi vaatia, kaikkien oppilaiden taso laskee."

        "Koulujen oppilasalueiden välillä ovat kasvaneet erityisen voimakkaasti erot vieraskielisen väestön osuuksissa."

        "Koulujen väliset erot ovat revenneet. Pääkaupunkiseudulla korkeakoulutetut vanhemmat yrittävät saada lapsensa niihin kouluihin, joissa on mahdollisimman vähän lapsia, joiden äidinkieli ei ole suomi."


    • Anonyymi

      Älylaitteita hyödyntämällä luulisi tulokset parantuvat. Onkohan syynä kuitenkin opiskeluinnon heikentyminen?

      Lapset eivät keskity samalla tavalla kuin ennen. Tietotulvaa, muutakin tietoa kuin vain koulujutut.

    • Anonyymi

      Opiskelu vaatii pitkäaikaista keskittymistä.

      Kännykkä keskeyttää minuutin välein, kun tulee joku uusi juttu, tai jos se ei keskeytä niin tekee mieli katsella, että onko sielä luurissa jotain uutta juttua.

      Syntyy itseaiheutettu keskittymishäiriö. Kännykkäkoukku. Mikään oppiminen ei enää ole mahdollista, koska ei enää keskitytä oikeastaa mihinkään asiaan kymmentä sekuntia pidempään.

      Oppilaille pitäisi opettaa digikoukusta irroittautumista ja keskittymisharjoituksia. Digilaitteille pitää varata kaleterista aika, esim. 1-2h päivässä, ja muuten ei käytetä. Digilaitteet ovat huumetta. Kännykät pois opetuksen ajaksi.

      Lisäksi on opetukseen liittyvät digilaitteet, esim. laskin tietokoneella samoin kuin "tehtäväpaperi" tietokoneella. Kaikki tämä on kuitenkin ylimääräistä digitalisaatiota ja se ei edistä matematiikan oppimista, vaan häiritsee sitä. Matematiikkaa pitää opetella kynällä ja paperilla laskien ja kirjasta lukien. Jos halutaan digilaitteita ottaa mukaan niin niille pitää olla erillinen tunti, joka keskittyy vain niihin. Nyt sekoitetaan oppimista sillä, että pitää opetella matematiikka ja digilaitteita yhtäaikaisesti ja se heikentää oppimistuloksia. Oppilaat eivät tiedä kumpaa tässä nyt oikein pitäisi opetella.

    • Anonyymi

      Tyhmä kansa

      • Anonyymi

        lyhyestä virsi kaunis ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe