Suomi on edelleen juhlimisen arvoinen saavutus. Ei täydellinen mutta hyvä.
Hyvää itsenäisyyspäivää itsekullekin tällä palstalla.
Hyvää itsenäisyyspäivää
12
161
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat, hyvää päivää myös avaajalle.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On täällä toki vielä toistaiseksi moni asia paremmin kun maailmalla mu tällä johtamistyylillä ei kauaa
Itse uskon niin Orpon kuin Marininkin kuitenkin pyrkivän hyvään. Kuten myös Rinteen, Sipilän jne. Keinot toki eroavat.
- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Itse uskon niin Orpon kuin Marininkin kuitenkin pyrkivän hyvään. Kuten myös Rinteen, Sipilän jne. Keinot toki eroavat.
Lapsellista hölötystä ja vähän huijaustakin
Voisit miettiä miten proletaaripuolueen johtajasta tuli muutamassa kuukaudessa vaatteilla keikistelevä preseennäyttelijä
Onhan siinäkin jotain älyvapaata pinnallista näytelmää ollut koko ajan
Ja vaarallista Suomelle
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää kotona ja työssä!
- Anonyymi
Joo kiitosta vaan ja hyvää Suomen itsenäisen valtion vuosipäivää.
Itse en usko Orpon haluavan hyvää muille kuin kannattajilleen, jotka koostuvat varsin varakkaista tahoista ja suuryrityksistä.- Anonyymi
Jos varakas on osaaja hänen verojaan on laskettava muuten ei saada osaajia
Köyhää lorvijaa saadaan yllin kyllin Kelaan
Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä koska ne elävät valmiiksi tulonsiirroilla mutta niiden ei tarvise juhlia sossurahoilla eikä elää Stadissa eikä ... ylimäärä leikataan niks naks
Lianderssonin ja Rupilaisen veroja voisi kunnolla nostaa ja ay-pamppujen, tehytäti saa yli 200 000 vuodessa palkkioineen, akkavetäisee kolme kertaa professorin nälkäpalkan jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos varakas on osaaja hänen verojaan on laskettava muuten ei saada osaajia
Köyhää lorvijaa saadaan yllin kyllin Kelaan
Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä koska ne elävät valmiiksi tulonsiirroilla mutta niiden ei tarvise juhlia sossurahoilla eikä elää Stadissa eikä ... ylimäärä leikataan niks naks
Lianderssonin ja Rupilaisen veroja voisi kunnolla nostaa ja ay-pamppujen, tehytäti saa yli 200 000 vuodessa palkkioineen, akkavetäisee kolme kertaa professorin nälkäpalkan jne“Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä"
Joo. Tämä on taas taattua perskokkare-logiikkaa. Laihokin tiesi, että etuovi.comissa on pääkaupunkiseudulle 10000 asuntoa, että eikun sieltä halvempaa etsimään. Ja tollanen päättää asioista. Voi voi.
Hiukan surullista tässäkin nähdä miten yksi kommentoi täysin odotetusti ettei Marin hänen mielestään hyvää tarkoittanut. Melkein yhtä odotettua oli nähdä toinen kommentti, jossa samaa kirjoitettiin Orposta.
Itse kun esimerkiksi vapaa-ajattelijana ajattelen, että uskonnot ovat erhettä. Eivät siis yleisesti valhetta, vaan tavallinen uskova on vilpittömästi väärässä.- Anonyymi
Politiikasta uskontoihin. Sinähän saat uskoa mihin haluat, myös Orpoon. Uskosi ei tarkoita muuta kuin uskoa.
- Anonyymi
Uskonnot eivät ole parhaimmillaan kompromissien teossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219