Ilman seksiä, vaikka n. 45 v. nainen sitä kauttarantain ehdottikin. Mutta ok. siis ihan hyvä hieronta, tuollainen 45 kg ja 150 cm.n nainen konttasi lopuksi selkäni päällä, ei ollut siis mitään taputtelua.
Seuraavalla kerralla sama järjestys ja myös ehdotus seksistä. Vastasin myöntävästi ja nainen sanoi, että se on sitten 100,- € tai 200,- € lisää. Nuukana miehenä otin tuon halvemman version, normi yhdyntä kondomilla. Oli naisella tiukka tavara, kun ei pohjoisen elävän normi heppi meinannut sopia, ei sitten millään. Lopulta se kuitenkin lipsahti sisälle, mutta kyllä puristi varresta... mukavasti. Nainen tienasi 100,- € 5.ssä minuutissa.
Utelias kun olin, kysyin mitä olisi saanut 200,- € ? Nainen hymyili ja sanoi että kokeile seuraavalla kerralla. Kyselin pukeutuessani, miten pitkään hän oli tuota seksityötä tehnyt ? 15 vuotta, vastasi nainen. Kotimatkalla koetin laskeskella montako aktia tuossa ajassa olisi ehtinyt tehdä... Ja totesin, että ei se pillu naimalla näköjään löysty.
Thai hieronta...
Anonyymi-ap
4
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Huvittaa kun nuo useinnä värjäävät hiuksiaan vaaleammiksi. Kaunein on kuitenkin korpinmustat hiukset ja suklaan tumma iho. Mulle se on tietysti eksotiikkaa. Vaikka maailmalla vaaleus on harvinaista.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/I2w5B4
- Anonyymi
Kiinnostavaa..tekis mieli mennä kokeilemaan mutten ole vielä tohtinut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738