Suomikin taloussosdan ja aseiden toimitussodan aloittaneena,kun saavuttanut omaksi tappiokseen Naton ja aijemmaä Ydysvaltain liiton,joiden sotia pyörittämässä,ominvaroin !?
Venjä suojelee Luhanskia ja Donetkia,jo Poroshenkon aloittamalsta sodalta ja Nato ko yli 20 vuotta samoin irrotettua Kosovoa !?
Suomenkin vois julistaa, maailman kieroimmaksi maaksi !?
Suomen hallinnon tehtailu Venjä valeista, kuin hyökkäystä, voiko niin raukkamaista olla !?
Anonyymi-ap
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi EI käy mitään taloussotaa! Eikä venäjä suojele Luhanskia ja Donetskia vaan se VALTAA JA MIEHITTÄÄ NIITÄ! Siinä on vissi ero!
Mitä tulee sitten maailman kieroimmaksi maaksi niin aina ihannoimasi venäjä on juuri sitä! Ei Suomi!- Anonyymi
Sanna Marin ensimmäisiä siitoja oli siviili lentokielto,jon Venjä myös vastasi !?
- Anonyymi
oLen aiVa n warma,etä opin kir Joitaman kotimaani Venjän nimen o ikkein vuot en 2030 mennessä ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501