Hiihtolatujen kunnostus loppunut kuin seinään!

Anonyymi-ap

Mikähän nyt mättää? Latukone lepää jossakin Tavastilan perällä ja latujen kunnostus on loppunut. Onkohan kuski vaihtunut vai koneet ajettu kivikkoon?

12

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko lunta liika vähä.

• Anonyymi

Mussalon Golf-kentän latu?

• Anonyymi

Onkohan se sometec hiukan liian vaativa juttu latupartiolle. On siinä sateenkaaren kaikki värit kyllä käytetty, mutta kokonaisuus ei näytä nyt olevan enää hanskassa.
      Ehkä tämä on vielä harjoittelua..

• Anonyymi

Olisiko mitään mahdollisuutta, että kysyttäisiin jostakin konsulttiapuja tähän latusekoiluun, joka nyt on meneillään. Posti varmaan yrittää ja tekeekin parhaansa, mutta tässä taitaa nyt olla lumen puutteen lisäksi supi-kotkalainen byrokratia sotkemassa ainakin someteciä.

• Anonyymi

Hiihtelin eilen lentokentän ladun ympäri. Latu oli varsin pöpperöinen ja kunnostettu 5. joulukuuta. Latukone tuli onneksi illan suussa vastaan ja sen jälkeen hiihto maittoi jo ihan toiseen malliin.
      Latukonekuskin pitäisi jaksaa päivittää myös sometec, sillä eilisiltainenkin ladun kunnostus on jäänyt kirjaamatta, ilmeisesti näitä päivityksiä jääkin varsin paljon tekemättä.

• Anonyymi

No eivät Kyllä tarvitse. . Nyt on muutenkin Kotkalla tiukkaa rahasta ja nyt pitää laittaa rahan nyörit kiinni ja muutenkin jopa urheilusta pitää säästää. Jos haluaa urheilla,niin omalla rahalla ole hyvä

• Anonyymi

Juuri näin. Loppukoon hiihtely kuin seinään jos ei vallitsevat olosuhteet kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Loppukoon hiihtely kuin seinään jos ei vallitsevat olosuhteet kelpaa.

Turha ajaa latuja karkkariin, sunnuntaina sataa vettä.

• Anonyymi

Kotkassa latukoneen kuskilla lienee kilometritaksat. Saa kaiketi palkkaa sen mukaan kun latukoneen kilometrimittari raksuttaa. Varjopuoli on se. että juosten kustu on aina juosten kustu. Nuo latukoneen lumimassaan sotkemat maaainekset ja kivet pyörivät nyt hiihtäjien riemuna keväthangille asti.
      Minusta Kotkassakin latukonekuskit kasasivat menneinä vuosina lisää lunta ladun sivuilta, jos oli tarvetta. Näin saatiin hyvät latupohjat.

• Anonyymi

Laittakaa te hiihtäjät vaan kädet ristiin ja rukoilkaa laduille lisää lunta taivaasta, turhaan latukonekuskia syyttelette.
        Mutta jos sitä lunta sataa minun pihalleni, hiekoitan latunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittakaa te hiihtäjät vaan kädet ristiin ja rukoilkaa laduille lisää lunta taivaasta, turhaan latukonekuskia syyttelette.
        Mutta jos sitä lunta sataa minun pihalleni, hiekoitan latunne.

Et muuten hiekoita latujamme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et muuten hiekoita latujamme!

Menkää Honkalaan. Mulla tulee pian 600 km täyteen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe